chma Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Har noen noen tips på slike som dekker mest mulig fra det grunnleggende til det litt mere avanserte. Christian Lenke til kommentar
Razul Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har sjøl brukt JavaScript for the World Wide Web av Tom Negrino og Dori Smith. Den er ganske enkel og grei, men det kan godt hende det finnes bedre bøker. Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Javascript in a nutshell kommer en nesten ikke utenom. Super bok hvor alt står forklart. Men kanskje ikke noe å lære JS fra. Mer egnet som et oppslagsverk, trur eg. Kommer fra forlag O'Reilly Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 har lest to bøker fra Wrox, http://www.wrox.com (Beginning ASP & Beginninig PHP) og synes disse bøkene er ganske lettfattelige og forklarer det hele på en ganske forståelig måte. vet at de har gitt ut bok om javascript også.... [ Denne Melding var redigert av: ilpostino på 2002-03-13 00:03 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Jeg lånte med 'JavaScript for Dummies' på biblioteket her om dagen :razz: Får håpe jeg ikke blir mobbet for dette!! Kjekt med et sted å starte når man er helt fersk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 har et par dummies-bøker selv.....forklarer alt på en gange forståelig måte, noe som kan være greit i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå