MartinF Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Haugers problemer fortsetter. Etter en kaotisk førsterunde hvor han kom seg unna en kræsj, så pitter han med motorproblemer. Skal det bli enda en sånn sesong...? Lenke til kommentar
julenisse Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Er det bare meg eller er nettaviser/media veldig dårlige med spoilere i f1 og f2? Må jo holde seg unna alt for å ikke miste spenningen før men har tid til å se det selv. 🙁 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Du kan ikke forvente at media skal unngå spoilere på et live sportsarrangement. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) MartinF skrev (4 timer siden): Du kan ikke forvente at media skal unngå spoilere på et live sportsarrangement. Dette skulle vært mulig å aktivere i innstillinger når man har en profil, abonnement hos de store nettavisene. Det er så mye de spoiler. Enkel innstilling på profilen: Aktiver/deaktiver nyhetssaker om f.eks. F1, UFC, premier league, Farmen, The Voice. Endret 5. mars 2023 av OddZen 1 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 Jeg får ikke til å se F2 innhold på F1TV, er det hos meg feilen ligger? Eller er F1TV subscription bare for F1 og ikke F2? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 F2 skal være inkludert ja, var ihvertfall det i fjor. -- Dennis viser i dag igjen hvorfor han ikke kommer til å ende opp i F1. Hvordan klarer du å kjøre ut fra front der? Fyren er sikkert jævlig skuffa, men det der var regelrett elendig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 Håpet for Hauger gikk bort for en god stund siden for min del. Det i dag bekreftet vel bare enda mer. Synd, men man ikke skylde på ting som ikke er hans feil slik som det av og til har vært. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 untouch4ble skrev (1 time siden): Jeg får ikke til å se F2 innhold på F1TV, er det hos meg feilen ligger? Eller er F1TV subscription bare for F1 og ikke F2? F2 er med, intet problem her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Spa fortsetter å "levere". Vesti kjører av på vei til griden. Starter ikke løpet... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 Også blir Hauger tatt ut av Iwasa på runde 1. GG, er det mulig å være mer uheldig enn det Hauger er? Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 30. juli 2023 Del Skrevet 30. juli 2023 https://www.fiaformula2.com/Latest/7GZAX6DdjInInxvN5tm77J/hauger-disqualified-and-two-drivers-penalised-after-spa-francorchamps?s=09 Noen som så viaplay sin dekning? Hva ble sagt? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Første fører som skal kjøre 1 av 2 pålagte Rookie-trening pr. lag er bekreftet. Mercedes-AMG Junior Frederik Vesti fra Danmark, som nå er runner-up i årets Formel 2-sesong, skal kjøre George Russell's bil under Mexico City Grand Prix' FP1 Alle konstruktører må kjøre en rookie-fører i 2 Fri-treninger i løpet av sesongen. Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 MartinF skrev (På 30.7.2023 den 17.58): Hva som ble sagt om hva? Hva som ble sagt om Hauger sin diskvalifisering. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. juli 2023 Del Skrevet 31. juli 2023 Tja, ikke så mye. Det var jo forventet. De mente det ikke var lov å få hjelp utenfra til å starte bilen igjen, og det viste seg å stemme. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2023 Del Skrevet 3. september 2023 https://www.parcferme.no/her-er-neste-ars-formel-2-bil/187273?fbclid=IwAR0iCPBOBDWjKcHPBWF8SJy3kArjkoPDTeo5_AVATGXz3yeKYA58xfQipoA Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 https://www.vg.no/sport/motorsport/i/Kng32e/dennis-hauger-faar-fyken-i-red-bull Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Kjipt, men dessverre har ikke Dennis klart å lever i F2 så egentlig ikke så veldig uventet. Vi får se hva han får til neste år, tipper nok det blir siste sjansen han har før drømmen om en nordmann i F1 faller sammen for denne gang. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2023 Del Skrevet 22. oktober 2023 Regnet med det ble å skje. Han har vel en teoretisk mulighet, men jeg ser ingen grunn til at han plutselig skal havne i F1 lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå