Gå til innhold

Formel 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 hours ago, MartinF said:

Mine innlegg. Tullete å splitte ut F2 og F1 når det er lite aktivitet totalt sett, men oh well.

Hadde løpene foregått forskjellige helger/dager ville det ikke vært noe problem, men det blir vanskelig å hele tiden holde følge med hva man diskuterer når det foregår mer eller mindre samtidig.

Spesielt når man ikke er like engasjert i begge arrangementene... 

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Selv om Formel 1 ikke erstatter løpshelgen i Russland, har Formel 2 arrangørene bestemt seg for å erstatte den tapte løpshelgen under Frankrike Grand Prix på Paul Riccard-banen. Det bekrefter arrangøren selv på Twitter.

Mesterskapet planla å kjøre 14 løpshelger før den russiske invasjonen av Ukraina men det var lenge uvisst om helgen i det hele tatt ville bli erstattet. Det nye løpet i Frankrike føyer seg inn i en allerede travel sommerperiode for Formel 2 som nå skal kjøre hver helg i juli.

Lenke til kommentar
MartinF skrev (44 minutter siden):

Fikk ikke sett løpet i dag grunnet flytting, men faen så gøy med seier til Dennis i Monaco av alle ting!

Fikk med meg de siste rundene. Du gikk ikke glipp av noe der. Hauger lå så langt foran at de fokuserte på duellene lenger bak.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Urutt å ikke velge escape road der... Men det er lite som går Haugers vei i år dessverre. Han måtte prøve å komme forbi Theo, men ikke riktig sted å gjøre det på det der. Men han starter P3 i morgen om de får bilen fikset, så helgen er ikke ødelagt helt.

Lenke til kommentar

Dennis!! Deilig løp i dag og endelig har en litt tur når Vips kjører ut så sent. Fortsatt dårlig start og svak i sektor 1, men holder tempoet fint på resten av runden. Det gjør det mulig å henge på Vips og jeg tror han kunne tatt han uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...