Mazeking Skrevet 24. april 2022 Del Skrevet 24. april 2022 Finnes det dataskjerm/ekstern monitor med så mange NITS at den kan brukes ute i sola? Har sett enkelte Public Displays som er ekstremt kraftige at bilde er kjempeklart selv i kraftig sollys. Noen som vet hva man da skal se etter av merker og modeller og hvor mange NITS vi her snakker om? Bruken blir rett og slett vanlig hjemmekontor i solveggen uten å ødelegge øynene på mysing …. Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 29. april 2022 Del Skrevet 29. april 2022 Vet ikke, men vår tv Samsung UE65JS9505 fungerer helt fint med direkte sollys på skjermen, litt tung å ta med ut.. Lenke til kommentar
Marinade87 Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 Jeg hiver meg på her jeg også, og er også på utkikk etter en lyssterk skjerm. Hadde en laptop en gang med skjerm som støttet 3D briller, og som en bonus var den dobbelt så lyssterk som vanlige skjermer (fordi brillene halverer lysstyrken som oppfattes av øynene). Den var veldig bra å bruke ute. Men savner det på nye laptopen, og IPS-skjermen til stasjonæren. Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 12. juni 2023 Del Skrevet 12. juni 2023 Irontech.no er en leverandør ser jeg, men det finnes sikkert flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå