Nedward Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg har satt å så på prosessorer(XP). Jeg har et Abit kt7a hk, jeg lurer på hvor stor prosessor dette hk støtter, på esken står det "AMD Athlon XP Ready", Men bruker manualen sier at hk støtter 1,2 ghz + at det støtter framtidige 200MHz (100MHz Double Data Rate). Dette var et utdrag fra manualen... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Se på hvilken versjon av kortet du har: HAr du versjon 1.1 støtter den ikke xp. Kan hende du får en til å virke, men jeg forsøkte på mitt kt7a-raid og den ville ikke gjøre annet en å starte på 1100mhz. versjon 1.2 og 1.3 støtter xp helt greit. Hvilken versjon du har står under på isa porten nederst på hovedkortet. Manualen er sikkert laget for å støtte mange like kort og er derfor litt generell. Sjekk derfor nøye hvilket kort du leser spesifikasjonene til. (Mitt nye hovedkort har støtte for 3 ulike versjoner i min manual). Ofte kan nye manualer i pdf format ligge på produsenten sine sider så sjekk abit sine hjemmesider for slike. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 biosoppdatering kan sikkert hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå