Mr. President™ Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Gleder meg til mer av Hannibal, tror han kan blomstre under EtH. Vi har nok av unge talenter som jeg ser for meg at kan være bjelken i et nytt lag bygget på spillere som yter mer. Blir interessant å se hvor mye EtH og resten av gjengen får til på en sommer, blir nok begrenset, men med flere spillere på utgående kontrakter så håper jeg noen av disse yngre gutta får fast plass i troppen Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2022 Forfatter Del Skrevet 19. april 2022 KANE2009 skrev (Akkurat nå): Det er litt trist egentlig Snik. Oppgjørene her har mistet mye av intensiteten sin de siste kampene 😔 Ja, må i det minste være litt jevnere før det blir mer intenst og dermed også mer trøkk i dueller og taklinger, og litt hawaii. Savnert det fra disse kampene. Ikke like sikker på om Liverpool-fans savner det men! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Lei av dette! makan til dritt vi skal igjennom! 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2022 Forfatter Del Skrevet 19. april 2022 Mr. President™ skrev (1 minutt siden): Gleder meg til mer av Hannibal, tror han kan blomstre under EtH. Vi har nok av unge talenter som jeg ser for meg at kan være bjelken i et nytt lag bygget på spillere som yter mer. Blir interessant å se hvor mye EtH og resten av gjengen får til på en sommer, blir nok begrenset, men med flere spillere på utgående kontrakter så håper jeg noen av disse yngre gutta får fast plass i troppen Ja Garner, Hannibal og Gamacho tror jeg det er mye håp for neste sesong. De tre og Elanga blir veldig spennende å følge med på under ny manager. 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Snikpellik skrev (2 minutter siden): Ja, må i det minste være litt jevnere før det blir mer intenst og dermed også mer trøkk i dueller og taklinger, og litt hawaii. Savnert det fra disse kampene. Ikke like sikker på om Liverpool-fans savner det men! Helt ærlig er det for stor kvalitetsforskjell på lagene pr dags dato. Man Utd er ikke i nærheten en gang av kvaliteten til Liverpool som peaker akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Spot on. Er jo mer givende å vinne 3-2 med alle chips på bordet og to lag som bryr seg enn 9-0 sammenlagt. Blir bare bitterhet av slike maktdemonstrasjoner. Endret 19. april 2022 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Ja, må i det minste være litt jevnere før det blir mer intenst og dermed også mer trøkk i dueller og taklinger, og litt hawaii. Savnert det fra disse kampene. Ikke like sikker på om Liverpool-fans savner det men! Tja, det er jo greit å få tatt igjen litt for 15-20 år med drittslenging, men dette oppgjøret har jo alltid vært interessant fordi ligaposisjon ikke har hatt så mye å si for utfallet av kampen. Det er stor nivåforskjell og når United-spillerne ikke gidder å prøve ordentlig engang så synes jeg det er trist å se på. Rivaleriet Liverpool - United er vel et av de største i England (ihvertfall IMO) gjennom tidene og jeg skulle heller ønske at vi knivet med dere om gullet enn $hitty, selvom dere da potensielt hadde kunne rykke fra med tanke på ligagull. 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 (endret) Jeg lot meg imponere av måten United gikk ut etter pause på. Synes ikke de var langt unna en redusering. 3-0 punkterte det fullstendig. Forbausende tam kamp forresten. Ingen småstygge episoder før frustrasjonen tok over litt mot slutten. Endret 19. april 2022 av 1Dr.E 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Snikpellik skrev (17 minutter siden): True. Får fortjent honnør av Fowler og Macca å Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 oOF skrev (9 minutter siden): Helt ærlig er det for stor kvalitetsforskjell på lagene pr dags dato. Man Utd er ikke i nærheten en gang av kvaliteten til Liverpool som peaker akkurat nå. Det er vi jo alle ganske klare over, det har tatt Liverpool 6.5 år å komme hit imens vi har gått andre veien. Så får vi se hvor lang tid vi kommer til å bruke på bli et konkurransedyktig lag igjen nå med ny manager og struktur. 1 Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Må høyre på Tim Sherwood. Utd må satse alle penga, alt dei har i heile klubben på Ronaldo. Han e frelsaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Come on arsenal! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Klarer ikke se for meg noe annet enn overkjøring fra Chelsea, dessverre. Arsenal er alt for avhengig av nøkkelspillere som nå er skadet og med syltynn stall tror jeg ikke vi finner formen før flere av de er tilbake. Jeg er uansett spent på attituden etter tre strake tap, og jeg er like spent på det taktiske i dag. Hvordan har Arteta tenkt å få med seg noe? Det er i større grad en must-not-lose enn et must-win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Da var det vår tur å bli maltraktert. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Noen få positive tendenser. Men de feilpasningene som blir gjort er så grove at det garantert blir straffet. Helt utrolig at de er gjengående på dette nivået. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Fare for det ja! Eddddieee! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Christensen er i spania alt. Tatt ferie. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Kjempeheldige der Chelsea. 1-1 og tilbake til start. Kommer selvfølgelig som følge av en feilpasning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå