EigilK_InnleggNO Skrevet 19. april 2022 Del Skrevet 19. april 2022 Nytt funn: Samtale-apper kan fortsette å samle lyddata selv om mikrofonen er dempet Lenke til kommentar
jr_605 Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Ser at når jeg sitter i Teams-møte med mikrofonen mutet, og f.eks hoster, så popper det opp en liten melding om at mikrofonen er mutet, så ingen tvil om at den fortsatt lytter Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 Jeg håper verken bedrifter eller privatpersoner ikke formidler sensitiv/hemmelig informasjon gjennom disse appene. Det er ikke tvil om at faren for bedriftsspionasje er skyhøy, og private risikerer også både ID-tyveri og at personlig informasjon kommer på avveie og sres på nettet. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 5 minutes ago, Xantippe said: Jeg håper verken bedrifter eller privatpersoner ikke formidler sensitiv/hemmelig informasjon gjennom disse appene. Uh.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå