Gå til innhold

World of Warcrafts nye utvidelse introduserer en ny dragerase


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaqoby skrev:

hva er poenget med å gå fra level 120 til 60, og så nå går de til 70? hvorfor ikke bare 120, 130 og 140. hæ

Det gikk ganske fort å levle fra 1-120 i Battle for Azeroth, men man rakk bare å gå gjennom 1-2 soner fra hver utvidelse før man måtte hoppe over til neste. Ved å redusere max-level til 60, og ved å sette alle tidligere utvidelser til level 10-50 kan du velge din favoritt utvidelse og levle i denne helt frem til den gjeldene utvidelsen. I tillegg til dette kommet problemet med ekstremt store tall. Som i Legion når man hadde flere millioner skade/Sekund. Det virker som dette påvirker spillet negativt mtp lagg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor i det hele tatt øke til 70, når det holder i massevis å få bedre utstyr..

I Lost Ark så lvler en til 50, så får en bedre utstyr uten å øke lvl.
Dette systemet er mye bedre enn i WoW.
Det er fortsatt masse oppdrag, hvor en får ting.

WoW føles utdatert etter at jeg har spilt Lost Ark i en liten stund. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Eavdbend said:

Det gikk ganske fort å levle fra 1-120 i Battle for Azeroth, men man rakk bare å gå gjennom 1-2 soner fra hver utvidelse før man måtte hoppe over til neste. Ved å redusere max-level til 60, og ved å sette alle tidligere utvidelser til level 10-50 kan du velge din favoritt utvidelse og levle i denne helt frem til den gjeldene utvidelsen. I tillegg til dette kommet problemet med ekstremt store tall. Som i Legion når man hadde flere millioner skade/Sekund. Det virker som dette påvirker spillet negativt mtp lagg.

Men hvor land tid bruker man nå til 60? Er det som til gamle 60 eller samme som man brukte til 120? (Har ikke spilt på ca 3 år men har nå en datter som vil prøve).

Lenke til kommentar
Dubious skrev:

Hvorfor i det hele tatt øke til 70, når det holder i massevis å få bedre utstyr..

I Lost Ark så lvler en til 50, så får en bedre utstyr uten å øke lvl.
Dette systemet er mye bedre enn i WoW.
Det er fortsatt masse oppdrag, hvor en får ting.

WoW føles utdatert etter at jeg har spilt Lost Ark i en liten stund. 

For å gi folk tilgang til nye skills og talents mens de leveler opp den siste biten. Det er litt kjedelig at progresjonen kun handler om en prosentvis økning i skade/helse.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
tankbug skrev (12 minutter siden):
Dubious skrev (2 timer siden):

Hvorfor i det hele tatt øke til 70, når det holder i massevis å få bedre utstyr..

I Lost Ark så lvler en til 50, så får en bedre utstyr uten å øke lvl.
Dette systemet er mye bedre enn i WoW.
Det er fortsatt masse oppdrag, hvor en får ting.

WoW føles utdatert etter at jeg har spilt Lost Ark i en liten stund. 

For å gi folk tilgang til nye skills og talents mens de leveler opp den siste biten. Det er litt kjedelig at progresjonen kun handler om en prosentvis økning i skade/helse.

Nye skills og talents kan en få uten å øke lvl.
Kan fortsatt ha en "xp bar", men en øker ikke lvl, man får bare skills etc. 

Svært få som lvler fordi synes det er gøy å lvle, de fleste gjør det for å få utstyr og komme seg til maks lvl.

lvl i WoW handler mest om ganking på PvP server, da det er lettere å ta noen som er lavere enn deg. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev:

Hvorfor i det hele tatt øke til 70, når det holder i massevis å få bedre utstyr..

I Lost Ark så lvler en til 50, så får en bedre utstyr uten å øke lvl.
Dette systemet er mye bedre enn i WoW.
Det er fortsatt masse oppdrag, hvor en får ting.

WoW føles utdatert etter at jeg har spilt Lost Ark i en liten stund. 

Fordi, vist WoW hadde gjort det i 18 år så ville alle hatt 500% crit, 500%defence, 500% mastery, 500% haste etc innen nå
  • Liker 2
Lenke til kommentar
21 minutes ago, Dubious said:

Nye skills og talents kan en få uten å øke lvl.
Kan fortsatt ha en "xp bar", men en øker ikke lvl, man får bare skills etc. 

Svært få som lvler fordi synes det er gøy å lvle, de fleste gjør det for å få utstyr og komme seg til maks lvl.

lvl i WoW handler mest om ganking på PvP server, da det er lettere å ta noen som er lavere enn deg. 

Joa, men det er jo litt det samme, og en trenger jo å bruke ganske mye ressurser på å  skrive om det systemet. Samme for meg, men syntes også å huske at designerne sa i sin tid at spillere likte å få den "yes, levelup! nå kan jeg gjøre x"-følelsen. Enig med deg om ganking, det burde straffes med debuff eller noe lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
essofaces skrev (36 minutter siden):
Dubious skrev (3 timer siden):

Hvorfor i det hele tatt øke til 70, når det holder i massevis å få bedre utstyr..

I Lost Ark så lvler en til 50, så får en bedre utstyr uten å øke lvl.
Dette systemet er mye bedre enn i WoW.
Det er fortsatt masse oppdrag, hvor en får ting.

WoW føles utdatert etter at jeg har spilt Lost Ark i en liten stund. 

Fordi, vist WoW hadde gjort det i 18 år så ville alle hatt 500% crit, 500%defence, 500% mastery, 500% haste etc innen nå

Nei.

Lenke til kommentar
Eavdbend skrev:
Jaqoby skrev:

hva er poenget med å gå fra level 120 til 60, og så nå går de til 70? hvorfor ikke bare 120, 130 og 140. hæ

Det gikk ganske fort å levle fra 1-120 i Battle for Azeroth, men man rakk bare å gå gjennom 1-2 soner fra hver utvidelse før man måtte hoppe over til neste. Ved å redusere max-level til 60, og ved å sette alle tidligere utvidelser til level 10-50 kan du velge din favoritt utvidelse og levle i denne helt frem til den gjeldene utvidelsen. I tillegg til dette kommet problemet med ekstremt store tall. Som i Legion når man hadde flere millioner skade/Sekund. Det virker som dette påvirker spillet negativt mtp lagg.
Det gir ikke mye mening, for da kunne man heller bare implimentert laver xp per enemy og quest, eller bare øke lvl zonene. Det virker mer som et balance issue hvis man krymper lvlene for da får man nesten ikke sett noe av gamet hvis 1 lvl er det forventet at man er da ferdig med 2 zones.
Lenke til kommentar
Pop skrev:
1 hour ago, Eavdbend said:

Det gikk ganske fort å levle fra 1-120 i Battle for Azeroth, men man rakk bare å gå gjennom 1-2 soner fra hver utvidelse før man måtte hoppe over til neste. Ved å redusere max-level til 60, og ved å sette alle tidligere utvidelser til level 10-50 kan du velge din favoritt utvidelse og levle i denne helt frem til den gjeldene utvidelsen. I tillegg til dette kommet problemet med ekstremt store tall. Som i Legion når man hadde flere millioner skade/Sekund. Det virker som dette påvirker spillet negativt mtp lagg.

Men hvor land tid bruker man nå til 60? Er det som til gamle 60 eller samme som man brukte til 120? (Har ikke spilt på ca 3 år men har nå en datter som vil prøve).

Du får håpe hun ikke blir like hekta som jeg var spilte i 15 år før jeg gikk lei lol!
Lenke til kommentar
Eavdbend skrev:
Jaqoby skrev:

hva er poenget med å gå fra level 120 til 60, og så nå går de til 70? hvorfor ikke bare 120, 130 og 140. hæ

Det gikk ganske fort å levle fra 1-120 i Battle for Azeroth, men man rakk bare å gå gjennom 1-2 soner fra hver utvidelse før man måtte hoppe over til neste. Ved å redusere max-level til 60, og ved å sette alle tidligere utvidelser til level 10-50 kan du velge din favoritt utvidelse og levle i denne helt frem til den gjeldene utvidelsen. I tillegg til dette kommet problemet med ekstremt store tall. Som i Legion når man hadde flere millioner skade/Sekund. Det virker som dette påvirker spillet negativt mtp lagg.
Lag? Spilt D3 eller? Er vel ikke det som er primærårsaken.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...