StianGT Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Hei ! Jeg har gått til innkjøp av en 2017mod keeway zahara 50. Som alle andre originale mopeder så klarer jeg ikke holde fartsgrensene rundt i byen her 😅 Har lest en del om hvordan jeg kan få litt mer fart ut av denne , men ikke blitt så mye klokere på det.. Det første jeg tenkte var å fjerne Variatorringen så jeg slipper at den sperrer i feks nedoverbakker. Men så leste jeg at det ikke er Variatorring på 4-taktere. Stemmer det ? Isåfall, er det noe jeg kan gjøre med den uten og kjøpe nye deler? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. april 2022 Del Skrevet 17. april 2022 Fins noe her: https://www.wandamotor.com/tuning-high-speed-keeway-focus-50cc-p-37648.html?countryid=NO&countryname=Norway&language=en Ut fra specs så har den 3.8 hk, syns ikke det er så ille egentlig. Men det er klart hvis du skal trimme mye, da er det 2-takt du bør ha. Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 17. april 2022 Forfatter Del Skrevet 17. april 2022 Nei, trenger egentlig ikke noe mer effekt, men hadde vært veldig deilig å få vekk den sperra. Kjenner jo at den har mer å gi på sletta å, men den sperrer på 45 både på sletta og nedover.. 😅🤔 Lenke til kommentar
StianGT Skrevet 17. april 2022 Forfatter Del Skrevet 17. april 2022 Var jo en god pris på det settet der da. Men skru ferdighetene mine når det kommer til en scooter er vel lik 0 😅 Men det settet du sendte. Er det ikke en variator ring der ? Da må det vel være det orginalt å ? Takk for svar btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå