stamkunde Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Nytt kjøkken her. Det er 1 av 2 steder slangen fra oppvaskmaskin skal plasseres. Regner med jeg må sage åpning på den som skal benyttes. Jeg er ikke rørlegger, ser det er en beskrivelse der man det er Grønn V og andre Rød X. Men allikevel klarer jeg ikke å forstå hva den egentlig mener. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 Avløp og innløp? Rød pleier å være innløp. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 16. april 2022 Forfatter Del Skrevet 16. april 2022 Bildet viser noe annet. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 16. april 2022 Del Skrevet 16. april 2022 På vaskemaskin advares det mot uproff montering av slanger, da det er et veldig høyt trykk på baksida. Går ut fra at det samme gjelder for oppvaskmaskiner. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. april 2022 Del Skrevet 20. april 2022 On 4/16/2022 at 7:31 PM, stamkunde said: er en beskrivelse der man det er Grønn V og andre Rød X Du har antagelig sett en klassisk "OBS OBS, vær nøye, mulig å montere feil" som ofte illustreres i manualer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå