dvn Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Går dette? En kamerat av meg bruker nemlig Nokia 6600 som webcamera, og det var da jeg kom på denne tanken. Man har jo USB kabel til PC'n.. og med den rette softwaren burde det kanskje funket? Noen som vet noe om dette? Har forresten et Canon Ixus 300 digitalkamera.. Hadde vært veldig kjekt nemlig Mvh Eivind Lenke til kommentar
dvn Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ikke alle kamera som kan "streame" bilder direkte fra minnebrikken til pc'en desverre. Tviler på at Ixus-serien kan det, men du kan jo selvfølgelig prøve en google-search. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 det kommer ann på kamera. Mitt Ixus V2 kan ikke brukes som web-cam.. Lenke til kommentar
dvn Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ikke alle kamera som kan "streame" bilder direkte fra minnebrikken til pc'en desverre. Tviler på at Ixus-serien kan det, men du kan jo selvfølgelig prøve en google-search. Ja.. prøvde å lete på google. Kom fram til en dansk side hvor det stod at dette var mulig, men ikke noe mer. Men hva må jeg gjøre for å teste om kameraet mitt kan det? Trenges det egen software? Lenke til kommentar
Laban Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen av Canon sine camera kan brukes til webcam. Det er faktisk få som kan det, men de fleste av Fuji sine modeller kan brukes. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hvordan kan 6600 brukes som webcam? Lenke til kommentar
dvn Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 hvordan kan 6600 brukes som webcam? Han lasta ned et lite program til telefonen, og så bruker han bluetooth til å overføre bildene "live" til pc'n. Synd det ikke funker med Canon sine kameraer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå