Valagar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg driver en webside, som nå har omtrent 2000 unike treff om dagen og ca. en million sidevisninger i måneden. Blant annet er det et forum med ca. 2500 brukere og full aktivitet døgnet rundt. På siden har jeg en reklamebanner, som jeg til nå har byttet på å selge til ulike selskaper og å bare ha TradeDoubler-annonser der. Men jeg har tenkt at det vel kan ligge litt penger i en så stor side. Dette har jeg ikke så god peiling på, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem for å finne de beste annonsørene. Derfor tenkte jeg at det vil være en god ide å outsource driften av bannerne, men helst til noen som er litt bedre enn TradeDoublers 50 øre per klikk... Kan noen hjelpe meg litt på vei? Finnes det selskaper som kan betale en fast månedlig sum for plassen? Noen nettverk jeg vil spare tid og penger på bli med i? Og er det noen her som er i stand til å anslå hvor mye jeg kan kreve for plassering av banneren på siden? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
stclem Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Siden din brukes bla av mange ungdommer og det kunne vært en god ide å snakke med de forskjellige mobiltelefon leverandørene, eller kanskje nettleverandørene som telenor og netcom osv. Disse kan være villig til å betale en fast pris på en slik side. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 http://www.cmnorge.com? tja har ikke hørt om noen andre enn tradedoubler.. virker som om de er ganske store. tror det er den letteste måten å få tak i sponsor på. er vel gjerne blandt de bedre siden de er så kjent.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hør med komplett.no, mpx.no, microplex.no, 3dfxcool.no eller microplex.no.. Siden mange besøkende er ungdommer som driver med data kan dette være en fin idê.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå