*Magnus* Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Heisann. Tenker å kjøre en langtur til espa bolleland å teste ut disse kritikerroste bollene deres, men har bare anledning til å kjøre på fredagen (langfredag). Noen som vet om de holder åpent langfredag? (Mtp at det er en del av shellstasjonen) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg ble skuffet.. det er bare boller liksom... Overhypet som bare juling... Men nå er det mer enn 10 år siden jeg var der.... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 De har åpent hele tiden og du må seriøst revurdere verdiene dine når du skal kjøre langtur for å kjøpe boller. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 13. april 2022 Del Skrevet 13. april 2022 mobile999 skrev (32 minutter siden): De har åpent hele tiden og du må seriøst revurdere verdiene dine når du skal kjøre langtur for å kjøpe boller. Hvem er du til å fortelle han at verdiene hans er feil fordi han har lyst på boller? Har du lyst på boller, så kjøp boller. Er det verdt veldig lang tur, ikke helt sikker. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. april 2022 Forfatter Del Skrevet 14. april 2022 Hehe, jeg pleier som regel å ta meg en langtur hver påske, med unntak av i fjor (og meldt meget pent vær i morgen), og denne gang går den sørover. Så da tenkte jeg å ta turen til bolleland, ikke fordi jeg nødvendigivis «må ha» boller, men har hatt lyst å teste de en god stund, så da blir turen dit denne gang. Er de overvurdert, ja, da blir det en fin biltur i pent påskevær 😊 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. april 2022 Del Skrevet 27. april 2022 *Magnus* skrev (På 14.4.2022 den 7.41): har hatt lyst å teste de en god stund, Hvordan smakte bollene? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. april 2022 Forfatter Del Skrevet 28. april 2022 mobile999 skrev (På 27.4.2022 den 2.40): Hvordan smakte bollene? Kjøpte 6 av alle typene. Rosinkongen var helt rå! (Hadde jo alt på!), den andre med vaniljekrem var også veldig god. Resten var grei/ok. Skulle jeg gjort det igjen så hadde alle blitt rosinkongen, for den syntes både samboeren og jeg var best. Kjører jeg forbi en annen gang så blir det et pitstop innom, men er veldig sjeldent i «oslo strøket», så blir vel ikke på en stund statistisk sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå