Spillredaksjonen Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 – Vi jobber fremdeles med å gjøre Cyberpunk 2077 bedre CD Projekt RED er ikke ferdige ennå. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Siman96 Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg skaffet det til Ps5 etter oppdatering og koser meg en del med sideoppdrag og gigs. Det er noen småting innimellom feks biler som faller fra 2 meters høyde (etter loading), karakterer som t-poser i par sekunder, men ellers relativt feilfritt sådan. 2 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Det står respekt av utviklere som fortsetter å forbedre spillene lenge etter at de er utgitt, slik som No Man's Sky. 6 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Opplevde aldri noen bugs på PC, men bullet sponges var det som drepte spillet for min del. 3 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Jeg var heldig og fikk series X på release, samt hadde tv med VRR/freesync. Siden framrate var uncapped, kjente jeg meg ikke igjen i all kritikken. Syns spillet var skikkelig solid fra dag 1, men skulle ønska de kunne komme med mer content! Militech dlc, eller utvide korrupsjon story line (digga alle River questene). Kanskje utvide mer rundt fixerne? Ha fokus på en av de og utvikle forhold? Digga voodoo boys og pacifica. Spillet har utrolig mange muligheter!! 3 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Spiller trenger noen store utvidelser før det lever opp til hypen. 4 Lenke til kommentar
alike Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 Jeg tok spillet for det det var, og fikk dermed en fantastisk opplevelse. Lenge siden jeg sluttet å ha våte drømmer om hva et spill får eller ikke får av innhold og funksjoner. At folk hyper seg så voldsomt er galskap i mine øyne! 5 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. april 2022 Del Skrevet 12. april 2022 Endte opp å spille det 13 timer igår, blitt ganske bra. 60fps med dlss i 1440p er noe jeg kan overleve. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå