Jakoozie Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 Hei! Vet ikke om dette er helt rett sted, men prøver meg. Det finnes jo utallige fondskalkulatorer på nett hvor man kan legge inn opprinnelig innskudd, månedlig sparing, forventet avkastning og antall år og så går man en sum. Jeg skulle gjerne implementert noe lignende i mitt eget regneark, men mine mattekunnskaper kommer til kort. Vet dere hvordan en slik formel ser ut, eventuelt har dere et excel-ark med slikt? Har prøvd å Google men finne ikke helt det jeg trenger. Også litt skummelt å laste ned masse excelfiler fra tilfeldige nettsider, stoler mer på dere her inne. Hehe. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Excel FV Function F.eks =FV( 5%/12, 60, -1000 ) 5% rente per år. 60 måneder. 1000 per måned innskudd Endret 11. april 2022 av Svein M 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. april 2022 Forfatter Del Skrevet 14. april 2022 Takk for tips! Det var akkurat denne jeg letet etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå