Herrlei Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Jeg er uføretrygdet da, så har penger, men jeg sliter litt med å komme meg vekk for godt, jeg får ikke nok nærhet i samfunnet så jeg føler meg dårlig konstant sånn fysisk og så har jeg foreldre som i tillegg vil at jeg skal gjøre ting på huset mens jeg føler meg dårlig, man pines igjennom det mens man gjør noe, bryr meg ikke egentlig så mye om arven, det kommer bare til å bli enda mer arbeid med å legge ut alt for salg og selge boligen, må høre med flere for bedre tilbud og så videre, gjort det før, når jeg var liten så satt jeg ofte i skogen alene foran et bål fordi jeg ikke ville være i samfunnet, men jeg antar noe bare dro meg tilbake, syns det er bare dritt med folk egentlig, bare man drar til oslo så er folk helt idiotisk i oppførselen, er litt redd for at hvis jeg bare forlater alt og leier en hybel for eksempel og kaster mobilen, så kommer de til å spore meg opp likevel basert på at jeg er borte liksom, foreldra da, har tenkt litt på å bare ta drosje til åsen og forsvinne innover skogen alene og bare ta med meg litt mat til å begynne med for å gjøre det enklere å overleve der, men vet ikke helt, er ganske tøft å leve alene i skogen om vinteren og sånt da, er det ingen muligheter til å forsvinne helt liksom? Fremtiden plager meg litt også, jeg er ikke imot teknologi og sånt da, men at folk liksom skal forlate planeten og sånt for å utforske rommet setter meg litt av, det er liksom helt slutt på de gode tidene med nærhet og moro, man må man late som man gjør noe for å få normal respekt, dere kan å gjøre livet bedritent :p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Du er alene, uføretrygdet? Om du i tillegg er introvert og trives i ditt eget selskap? Om så tilfelle. Reis til Spania; Tenerife eller Lanzarote. Finn deg en fin liten leilighet til en billig penge. Enten ei eller lei, Alt ettersom hva du har i trygd. Nyt livet. Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Tenker nok det finnes ganske mange stille og rolige grender rundt omkring i Norges land med minimalt med gjennomgangstrafikk. Du må nok ha et hus å bo i, og det koster jo penger. Du kan ikke bo uti skauen det gjør ikke engang Mr. Monsen. Mat og drikke koster penger så du må ha en nærbutikk. Hva om du blir syk da trenger du helsehjelp. Du snakker om å forsvinne helt, det tolker jeg som noen som er desperat. Arv er jo en hyggelig og økonomisk frihet skal man ikke kimse av. Forbrukssamfunn finner du overalt på denne jord, men kanskje ikke så mye ute i verdensrommet. Om du ønsker å "forsvinne" så kanskje det hjelper å skifte navn som de gjør i filmene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå