Ludvig86 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) Hepp! Jeg sliter litt her. Jeg driver og skifter fjører fremme på min 2012 Focus. Er ferdig på høyresiden, og når jeg nå skal starte på førersiden så sliter jeg med å løsne mutteren på stabilisatorstaget. Det er en 15mm mutter, hvor jeg må holde igjen bolten i midten, men ingenting passer. Det gikk med 5mm umbraco/30mm Torx på motsatt side men nå sliter jeg med at alt bare spinner. 5mm blir for lite og 6mm for stort. 30TX for lite og 35TX for stort. Noen tips? Endret 9. april 2022 av Ludvig86 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Prøv med en skiftenøkkel istedet for fastnøkkel Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 9. april 2022 Forfatter Del Skrevet 9. april 2022 Takk for innspill! Mutteren og bolten går rundt,men jeg må holde igjen bolten i midten, og det er det som er problemet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Rustløser, mange slag på mutter med meisel, muttertrekker, kanskje må du bruke mutterkløyver. Men mutter trekker har virkelig løst mange slike situasjoner for meg. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Ser ut til at de innvendige kantene er ødelagte. 1 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 9. april 2022 Forfatter Del Skrevet 9. april 2022 Det ordnet seg! Det var mulig å holde igjen på baksiden! Noe så enkelt. Men det visste jeg ikke. Takk for innspill folkens! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå