Alfalfa75 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Etter å ha vært uten dame i 46 år og etter å ha fått en del hint fra omgivelsene krysser jeg av for spørrende som legning på Tinder. Jeg kommer i kontakt med menn men det får ikke opp pulsen min. Den minste kontakt med damer derimot får blodpumpa til å slå fortere. Er jeg så inhibert at jeg bare ikke får meg til å like menn eller har alle andre rundt meg feil? Lenke til kommentar
Gjest 034c0...a89 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Dette er vel noe du må finne ut av selv om du liker å være med en mann eller en dame. Hvordan er det ute i den virkelige verden tiltrekkes du av menn eller kvinner. Anonymous poster hash: 034c0...a89 Lenke til kommentar
Avero Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Omgivelsene har ingenting de skulle sagt om hva du liker. Ut fra det du skriver høres det ut som at du først og fremst er tiltrukket av kvinner? Lenke til kommentar
Alfalfa75 Skrevet 9. april 2022 Forfatter Del Skrevet 9. april 2022 Gjest 034c0...a89 skrev (46 minutter siden): Dette er vel noe du må finne ut av selv om du liker å være med en mann eller en dame. Hvordan er det ute i den virkelige verden tiltrekkes du av menn eller kvinner. Anonymous poster hash: 034c0...a89 I den virkelige verden ser jeg skjønnheten i både menn og kvinner men det er kvinner jeg tenner på. Når jeg kommer inn i et rom så fokuserer jeg først og fremst på kvinner. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Hvis du er såpass gammel kan man vel konkludere med at du foretrekker hunkjønn. Det hadde vært noe annet om du var veldig ung. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg