Prusk Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Finnes det ingen begrensing for hvor lenge keeper kan holde ballen lenger? Pickford står jo med den i hendene minst 15 sek hver gang. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) bshagen skrev (7 minutter siden): Det må være lenge siden det, i starten og midten av Ole sin tid som manager. Syns denne gjengen har vært giddalause nå i et år i alle fall Var fullt mulig å se det eksplosive angrepsspillet etter gjenvinning frem til starten av denne sesongen, både at det var planen og at det fungerte. Hadde vel en 13-14 mål på de første fire kampene. Så stoppet det plutselig opp i 5-6 serierunde og med Rangnick er det ikke lengre en del av planen. Endret 9. april 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Wow, hva er det de driver med? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Var fullt mulig å se det eksplosive angrepsspillet etter gjenvinning frem til starten av denne sesongen, både at det var planen og at det fungerte. Hadde vel en 13-14 mål på de første fire kampene. Så stoppet det plutselig opp i 5-6 serierunde. Som sagt, det er lenge siden. Jeg syns heller ikke det er det spillet vi burde spille heller forsvidt, da vi var lave på possesion. Ikke at det har blitt noe bedre heller vil jeg tro, jeg finner ingen lyspunkter i denne troppen nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 (endret) bshagen skrev (4 minutter siden): Som sagt, det er lenge siden. Jeg syns heller ikke det er det spillet vi burde spille heller forsvidt, da vi var lave på possesion. Ikke at det har blitt noe bedre heller vil jeg tro, jeg finner ingen lyspunkter i denne troppen nå Ja, det begynner å bli noen måneder siden. Det var slik Solskjær skjønte at United måtte spille, med såpass stor hurtighet på topp og spillere som behersket kontringene. Han forstod at å kontrollere kampene sentralt på midtbanen var helt urealistisk med den stallen han hadde, og når ikke klubben ville gi han den midtbanespilleren han trengte. Frem til United ordner midtbanen sin er det bare tull å holde på som nå etter min mening, da får man ikke kontroll. Oleball var den beste måten å utnytte dette mannskapet på. Endret 9. april 2022 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 For en redning av Pickford Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Snikpellik skrev (Akkurat nå): Det var slik Solskjær skjønte at United måtte spille, med såpass stor hurtighet på topp og spillere behersket kontringene. Han forstod at å kontrollere kampene sentralt på midtbanen var helt urealistisk med stallen han hadde, og når ikke klubben ville gi han midtbanespilleren han trengte. Mourinho også, ikke uten grunn han mente 2.plassen var hans største suksees som trener Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Drittspillere og møkkamanager, da går det som forventet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Tottenham nærmer seg cl! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Lurt av Conte å ta av Son, plutselig blir han truffet av en ball og må legges inn på sykehus 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Time til årets kamp. Spent på hvem som spiller på topp tre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 West ham heller ikke interessert i topp 4 spot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Matip er en deflection magnet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Flaks med deflection. Men Liverpool må konse mer på ball enn dommeren. Teit med bluss. Aldri skjønt hvorfor noen harrytasser synes det er kult. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Då var nok ligaen avgjort er eg redd. City taper aldri når dei går opp i ledelse Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Nejda, lenge igjen. Fullt mulig å score på dette City-laget også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå