TomTeddy Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hallo Nå har jeg prøvd alt tror jeg... Trenger virkelig hjelp.... Har nå satt inn den nye hdd'n i x-boxen og gjort alt man skal før man gjør dette... men på alle bruksandvisninger jeg har lest står det att lyset på x-boxen skal blinke røtt når jeg starter den opp med ny hdd noe den ikke gjør, så når jeg putter i cd'n jeg har lagd så starter x-boxen opp og kommer til der det står xbox og står navnet på biosen i chippen (hos meg xecuter2) der står den bare og ingen ting skjer... det gjør den når jeg starter uten cd også... har brent både nyhdd evox(eller hva den heter) og en annen EvoX cd som jeg har gjort om ini fila samt lagt til backup filene fra den gamle hdd'n... har prøvd å sl av og på flere ganger med begge cdene men starter ikke fra noen av dem... hva kan være feilen????? har prøvd å starte cdene med den gamle (orginale) hdd men dem starter ikke fra cd før jeg velger "launch DVD" i evox menyen... og da funker cden som den skal, så jeg tror ikke det er noe feil med brenninga eller cdene... håper og takker får svarene jeg får... takk Lenke til kommentar
TomTeddy Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Klarte å fikse det... takk til alle som har lest mitt spørsmål og prøvd å hjelpe meg... denne kan slettes!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå