bshagen Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 (endret) Som trådtittel sier, så er jeg ute etter en ok makuleringsmaskin for hjemmebruk. Sitter ikke på statshemmligheter akkurat, men jeg syns det er litt fint å kunne makulere brevene mine på en sikker måte, litt "peace of mind". Har også endel liggende som må makuleres så greit at maskinen kan ta noen ark i slengen, for den jeg hadde (en billig løs en til å sette på ei bøtte) var noe ordentlig ræl. Tenker å bruke en tusenlapp +/- på en maskin, men usikker på kvaliteten på disse? Ser Leitz, Rexel og Fellows popper opp mye som f.eks "Leitz Home Office P4" til 1200,- som jeg syns ser fin ut, men jeg aner ikke om den faktisk er bra eller ikke Tips mottas med takk Endret 8. april 2022 av bshagen Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 11. april 2022 Del Skrevet 11. april 2022 (endret) Så lenge du makulerer maks 3 ark om gangen ned i maskinen, og ikke mer enn to minutter sammenhengende holder de billigste. Kjøp en med krysskutting, bare strimler har lite for seg. Et godt kjøp til sporadisk makulering https://cdon.no/kontormateriale/makulator-fellowes-powershred-6c-p-4-p56709317?utm_source=tradedoubler&utm_medium=cpo&utm_content=tradedoubler_3200643_CSS_3200643 Bruk makuleringsolje på et ark av og til. Forlenger levetid. Endret 11. april 2022 av plankeby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå