Trezz Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 (endret) Hei, jeg skal ta mc lappen i år (A2) og må jo da kjøpe sykkel. Det står mellom Kawasaki Z800 eller Yamaha MT-07. Har prøvd en Mt 07 og den føltes kvikk ut, men så er det den eneste mc-en jeg har prøvd. Syns personlig Kawasaki-en ser bedre ut, men har lest litt rundt og funnet ut at den er ganske tung. Med tanke på at det kun kommer til å være 35kw, kommer Kawasaki-en til å være mye treigere? Vil jo ikke bli dratt ifra de andre kameratene mine bare fordi sykkelen min veier skam mye i forhold til demmers. Er det noen her som har eid en Kawasaki med bare 35kw som kan svare på det? Hvilke fordeler/ ulemper har begge sykklene? Takk på forhånd Endret 7. april 2022 av Trezz Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Kjøp elektrisk, så kjører du fra kameratene. Lenke til kommentar
Trezz Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 Dubious skrev (45 minutter siden): Kjøp elektrisk, så kjører du fra kameratene. hahah, for bli nødløsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå