sdf123 Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Krimserier er noe som aldri går av moten, og jeg har sett mange forskjellige opp gjennom. Noen som kan anbefale et par tre krimserier, hovedsakelig der hvor handling foregår over flere episoder, men maks en sesong. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Nå kommer jo påskekrimmen straks, feks en del som slippes på NRK på fredag. Der er det både gamle travere med mange sesonger og miniserier. Sikkert noe bra der! Av annet kan jeg anbefale Collateral på Netflix (fire episoder), And then there where none (Agatha Christie-historie), The Night Manager (HBO Max). Ellers vanskelig å anbefale når du ikke gir noe du har sett og likt for å treffe litt bedre (og slippe å komme med ting du allerede har sett!) Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 Ja, sliter litt med korttidshukommelse på sånne ting kjenner jeg. Serier som jeg husker å ha sett og mener vi likte: Broadchurch, The Fall, The Killing, The Line of duty, Wisting, Broen, True Detective, Fargo, Ubelivable, Top of the lake.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå