Fest Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Hvordan vet man at coronavirus ikke er nanoroboter fra Kina??? Kina er ondskapens imperium #1 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Fordi virus blir forsket på.. 2 2 Lenke til kommentar
Fest Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 aklla skrev (Akkurat nå): Fordi virus blir forsket på.. Kan jo være veldig avanserte saker da, som ingen forstår seg på… Ser jo hvor mange selverklærte profeter som dukker opp, som alle tar feil Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Fest skrev (Akkurat nå): Kan jo være veldig avanserte saker da, som ingen forstår seg på Nei. Du må heller ta det motsatt, bevis at viruset er nanoroboter fra Kina. Hvilke troverdige beviser har du for det? 1 1 Lenke til kommentar
Fest Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 aklla skrev (Akkurat nå): Nei. Du må heller ta det motsatt, bevis at viruset er nanoroboter fra Kina. Hvilke troverdige beviser har du for det? Jeg sier ikke at det stemmer… jeg tror ikke det stemmer heller. Men kanskje man ikke vet, rett og slett. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Fest skrev (1 minutt siden): Jeg sier ikke at det stemmer… jeg tror ikke det stemmer heller. Men kanskje man ikke vet, rett og slett. Meningsløst å ta opp det som en problemstilling da.. 3 1 Lenke til kommentar
Fest Skrevet 6. april 2022 Forfatter Del Skrevet 6. april 2022 aklla skrev (Akkurat nå): Meningsløst å ta opp det som en problemstilling da.. Nei, siden det er fullt mulig… folk tror at enten så er noe selvinnlysende eller motsatt 1 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Er nanoroboter som formerer seg fullt mulig? DET vil jeg ha en kilde på, for det må regnes som en verdenssensasjon. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Bevisene Fest har lagt frem er jo minst like gode som at Putin sier at ingen er skadet i Ukraina og at alt er iscenesatt av ukrainere selv. Ergo *må* covid være kinesiske nanoboter !!1!11 one one 2 1 Lenke til kommentar
Fest Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 vidor skrev (1 time siden): Bevisene Fest har lagt frem er jo minst like gode som at Putin sier at ingen er skadet i Ukraina og at alt er iscenesatt av ukrainere selv. Ergo *må* covid være kinesiske nanoboter !!1!11 one one Jeg har ikke påstått noe som helst, eller påstått å ha beviser for noe som helst Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg har aldri skrevet noe innlegg i denne tråden, så aner ikke hva du svarer på 😛 1 Lenke til kommentar
Fest Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 Du forventer kanskje at andre er sikre på det ene eller det andre, slik du kanskje er selv. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Premisset for tråden bærer preg av "Goddag mann økseskaft". For å kunne diskutere naturvitenskap så er man nødt til å ha et premiss som faktisk kan diskuteres. Tråden stenges. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg