stamkunde Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Finnes det trådløst bredbånd jeg kan kjøpe uten abonnement og montere selv på utsiden? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 Bruker du mobilt bredbånd kan du sikkert bruke kontantkort Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. april 2022 Del Skrevet 6. april 2022 4g modem får du jo lett tak i. Deretter kan du kjøre på med tvilling sim om du har stor nok datamengde på abonementet ditt. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 xClaymanx skrev (16 timer siden): 4g modem får du jo lett tak i. Deretter kan du kjøre på med tvilling sim om du har stor nok datamengde på abonementet ditt. men det har jeg jo på mobilen. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 Mechablast skrev (20 timer siden): Bruker du mobilt bredbånd kan du sikkert bruke kontantkort men det kan jeg bruke via mobilen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Da bruker du mobilen som hotspot. Ferdig snakka 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 xClaymanx skrev (24 minutter siden): Da bruker du mobilen som hotspot. Ferdig snakka kan du forklare begrepet hotspot? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Stedet der radiosignalene sendes fra Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 7. april 2022 Del Skrevet 7. april 2022 Del mobilens nettverk og koble til dette på pc, konsoll eller noe annet direkte til mobilens wifi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå