SupremeX Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Til moderatorer: Jeg vet at denne ser feilpostet ut, men jeg tror ikke den er det OK! Saken er at når jeg prøver å sette opp nettverk mellom 2 pc'er, så rebooter maskinen. Jeg sprengte en HUB for en stund siden. Så har jeg onboard nettverkskort, og tror at det kan ha skjedd noe med det, men det har funket på internett etter det. f.eks når jeg prøver å sette fast IP mellom to maskiner, så restarter plutselig pc'en. Så jeg tror at det har skjedd noe med hovedkortet. Det jeg også har prøvd er å sette i nettverkskortet til en kompis, men når jeg prøver å installere det, så restarter pc'n da også. Så jeg tror at en eller annen nettverks modul på hovedkortet har tatt kvelden.. Men vet ikke, så hvis noen har erfaring med dette så er det toppers Kan dere svare fort? Jeg sitter på link her Endret 10. januar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
RexLeo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Og du har hvilket hovedkort? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Asus P4C800... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 at du hadde sa du? .... SPRENGT en hub?! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 ja.. trur jeg med å plugge for mange enheter til den, så ble den overbelastet med strømstyrke eller noe sånt Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Mulig at jeg er på tynn is her: Prøv å slå av all Power Management i Bios. Prøv så på nytt å se hva som skjer. Det kan se ut som du får en eller annet signal som medfører reset av maskin. Lenke til kommentar
RexLeo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vet ikke om dette kan hjelpe deg, men det skader ikke å prøve. http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&...ting.google.com Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 reinstallerer windows nå, og funker det ikke da er det nødt til et hardware problem Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Huff og huff for et problem Wegard! Hmm, bra at jeg kunne hjelpe deg da!!!:-p EDIT: lite saklig innlegg Endret 11. januar 2004 av Zvinx Lenke til kommentar
Chief Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Tror ikke du har sprengt en HUB! Det er ikke mulig med mindre du tilsetter litt TNT og fyrer på! Jeg kan forklare men det blir litt for usaklig. Problemet du har med det nettverkskortet er verre. Har du forsøkt med et PSI nettverkskort? Om ikke forsøk med det! Om ikke dette virker er det bare å returnere hovedkort fra de du kjøpte det fra, for da er det noe som ikke stemmer helt. Nettverkskortet på hovedkortet skal ikke ta overhånd på kortet, så da må du bare få det returnert. Beklager om dette er feil, men jeg er på byn og, litt på en snurr!!! så jeg er muligens ikke helt 100%. Tar dette senere om det ikke løser seg. -Chief- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå