rakk1 Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 (endret) Hei:) Som tittelen sier, så kjøpte jeg meg et b660 kort, da det var bare dyre z690 kort inne. Jeg har i ettertid lurt på om jeg gjorde en idiotisk tabbe? Jeg har aldri overklokket før, så er usikker på om det er mye å hente vs stress og temperaturer? Har enda mulighet til å sende inn og bytte hovedkort, men har installert Windows og alt og PCn er oppe å kjører, og jeg er fornøyd sånn egentlig! Burde jeg bytte eller bare glemme det og fortsette å spille?😁 Takk Edit: skrivefeil Endret 4. april 2022 av rakk1 Lenke til kommentar
Verm Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Hvis du ikke tenker å overklokke så er det helt greit. 12600K er en litt spesiell modell som gjør at noen vil velge det ene og noen det andre. Det er ikke noe fasitsvar. Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 4. april 2022 Forfatter Del Skrevet 4. april 2022 Takk for svar. Jeg hadde jo ikke det, da jeg aldri har gjort det. Men er det nok å hente til at det rettferdiggjør å returnere kort og styre å orge? Er det vanlig, eller er det en hobby for de som liker slikt? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Veldig lite å hente på overklokking på disse. Overklokking fører også til større strømforbruk som er lite ønskelig. Jeg vil si at overklokking på de nye prosessorene ikke noe å tenke på om en ikke har det som hobby. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 Det er ved oc av minne du henter den enorme gevinsten og minne oc er låst opp på B serien (fra b560 og nyere) Du er all good mao 👌 Lenke til kommentar
rakk1 Skrevet 4. april 2022 Forfatter Del Skrevet 4. april 2022 Tusen takk folkens😀👍👍🍻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå