Hamsterino Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien Er du ekte dark side, har du allerede drept juhani Yeah! Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke mobb meg fordi jeg døde en gang på siste boss Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Når jeg sa Juhani sa jeg det for de som faktisk skulle gjøre det etter å ha vært på det the light side, jeg slaya Juhani i "The Dark Grove" på min Dark Side Character Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå