Gå til innhold

Starwars Knight of the old republic

Amd_Barton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en litt sakte overgang. Jeg spiller lightside, men en kammerat spiller darkside..så spiller vi litt om hverandre.

Men det som er tydelig er at spillet er mest tilrettelagt for light side. Noe av dialogen og spillet blir litt "god dag man økseskaft" for dark side.

AKIRA

Lenke til kommentar

Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien :)

Lenke til kommentar
Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien :)

Er du ekte dark side, har du allerede drept juhani :cool:

Lenke til kommentar
Det er en litt sakte overgang. Jeg spiller lightside, men en kammerat spiller darkside..så spiller vi litt om hverandre.

Men det som er tydelig er at spillet er mest tilrettelagt for light side. Noe av dialogen og spillet blir litt "god dag man økseskaft" for dark side.

AKIRA

Det at spillet er mer tilrettelagt for light side er jo fordi du blir jedi, og jedier skal jo være snille. Oppdraget ditt er jo å finne star maps for jedirådet, og du kan ikke bli ordentlig slem før på unknown world.

Lenke til kommentar

:yes:

Hadde "fullt" på dark side, prøvde å turne dama, og så var jeg likestilt igjen. Ble forbanna og loada tilbake. Etterpå tok jeg hennes side, og ble Sithmaster. hail the king.... :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...