Amd_Barton Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Når skiller veiene seg for Light og Dark side?.. når blir spillet anderledes.. har rundet det en gang som light Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har også bare spillt gjennom spillet en gang som light, men jeg tipper veiene skiller seg når du møter Darth Malak første gangen? Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hm du er ikke dum du Der synes jeg at jeg husker at han spør om å bli med.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er en litt sakte overgang. Jeg spiller lightside, men en kammerat spiller darkside..så spiller vi litt om hverandre. Men det som er tydelig er at spillet er mest tilrettelagt for light side. Noe av dialogen og spillet blir litt "god dag man økseskaft" for dark side. AKIRA Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har dere merka at personen man er får større blodårer i ansiktet og blir hvitere jo mere dark man blir ? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vi er jo ikke blinde!! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Dark side er BÆST! "Hail to the king baby" Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien Er du ekte dark side, har du allerede drept juhani Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er en litt sakte overgang. Jeg spiller lightside, men en kammerat spiller darkside..så spiller vi litt om hverandre. Men det som er tydelig er at spillet er mest tilrettelagt for light side. Noe av dialogen og spillet blir litt "god dag man økseskaft" for dark side. AKIRA Det at spillet er mer tilrettelagt for light side er jo fordi du blir jedi, og jedier skal jo være snille. Oppdraget ditt er jo å finne star maps for jedirådet, og du kan ikke bli ordentlig slem før på unknown world. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 unknown world? Den planeten som du/dere kræsjer på mot slutten av spillet... (Den med palmer, et tempel og irriterende mye sol) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 unknown world? Den planeten som du/dere kræsjer på mot slutten av spillet... (Den med palmer, et tempel og irriterende mye sol) Har man langt igjen av spillet når man er der? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ca 2 "planeter" for å si det slikt Lenke til kommentar
ShellGhost Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vel, gled deg til å komme til neste sted etter "unknown planet"... Der er det faktisk noen fiender som kan være en utfordring... (vel, i hvertfall en) Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Juhani hadde jeg drept i starten på spillet. Jolee Bindo heter han andre du dreper på Rakatan temple, hvis du velger Dark Side.. Men syns det er lettere å være på Star Forge hvis du har m,ed Jolee Bindo istedenfor Bastila.. Jolee er bedre en "Dark Bastila" Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Veiene skiller seg når du møter Bastilla og hun har gått over til "den mørke siden" oppe på Rakatan Tempelet, hun begynner og bable om en masse dritt, og du banker henne mørgod, så kommer du med den at du er Darth Revan risen from the ashes eller.no, så dreper du Juhani og han andre fyren jeg ikke husker navnet på, så drar du og Bastilla ned og dreper alle som er på den lyse siden i Ebon Hawk, så drar dere opp å dreper Darth Malak og blir Sith Lord selv, og knuser selvfølgelig "the Republic" uten problemer, synes det var en jævli fet ting å kunne gjøre, siden alle spill til dags dato har vært. "DU må være snill og god og vinne for den snille siden", men jeg spilte ærlig talt for den lyse siden før jeg gikk igjennom dark side veien Hadde "fullt" på dark side, prøvde å turne dama, og så var jeg likestilt igjen. Ble forbanna og loada tilbake. Etterpå tok jeg hennes side, og ble Sithmaster. hail the king.... Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vel, gled deg til å komme til neste sted etter "unknown planet"... Der er det faktisk noen fiender som kan være en utfordring... (vel, i hvertfall en) ..ingenting i det spillet var i det hele tatt en utfordring.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 nope, ikke på medium, og iallefall ikke på easy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå