aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Ok. Her er siden slik jeg vil ha den. (kommer nok til å redigere den litt. legge inn knapper, font osv.) My Webpage Her er siden slik jeg har fått den til så langt Hvordan klarer jeg å få txten på rett sted?` Den må jo også ligge på rett sted selv om jeg forandrer oppløsning. Er det noen som kan hjelpe? My Webpage Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hjemmeside? >jeg ser bare en bakgrunn med tekst oppå, og hvorfor i svarte velge kaligrafisk tekst >du må nok jobbe mye mer med det der (om ikke starte på nytt) før du kan kalle det en hjemmeside.. > synes ikke det var det helt store, ikke meningen å ta motet fra deg, men legg litt mer arbeid ned i det og kom med et nytt utkast, hva er vel en hjemmeside uten linker.. og knapper ser frem til nytt/forbedret utkast Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 - Ser ut som du har tatt bildet fra avataren og forstørra det noe j*vli.. - Teksten er utydelig og fonten må endres. - Hvorfor er det 'hyperkobling-mus' over store deler av siden..? Mitt tips er å begynne på nytt.. Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 hm.. - hjemmeside skal det bli, men jeg trenger hjelp å få teksten på rett sted. - fonten vil bliforandret. - hyperkobling-mus glemte jeg å fjerne (jeg måtte bare prøve. jeg er mega n00b) - "tatt bildet fra avataren og forstørra", ja ser det stykt ut eller funker det? noen som kan fortelle meg hva jeg må skrive inn i koden for å få teksten til å bli plasert der teksten er på den første linken? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 tja bakgrunnsbildet kan funke, kan sikkert jobbe utifra det.. men du kan jo prøve å komme med et forslag helt fra grunnen.. da blir du nok mer fornøyd selv og.. vil ikke anbefale å ha bilder som bakgrunn.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vil ikke anbefale å ha bilder som bakgrunn.. Tror aldri jeg har vært mer enig! - veldig standard effekter i avataren/bg'en - dårlig idè å strekke en avatar fra lite til 498x683 px - god idè å skifte font Altså, for å si det helt slik det er: dette er ikke et design: det er et bilde med noe skrift oppå. Vil anbefale at du går bort fra dette og begynner fra starten. Tenk kreativt! Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 ok. jeg skal prøve på det. kreativt. tenk kreativt.. hmm.. /me tenker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Var egentlig ikke helt med på dette jeg... Hva er det du vil ha kritikk på? Det bildet med den uklare teksten? Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 vel.. etter å tenkt meg om så fortsår jeg jo at det ikke funker... ..men et lite hint om hvordan jeg kan plasere en <div> der hvor det er tekst hadde vert ok... ...noe kretikk trenges ikke.. ..den layouten om jeg kan kalle det layout, den er slettet fra minne Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 den layouten om jeg kan kalle det layout, den er slettet fra minne Smart! Lenke til kommentar
aog Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 ja jeg vet.. jeg er en smart lite j**el men... jeg kunne fermdeles trengt noen hint når det gjelder plasere <div> kan jeg bruke padding-bottom:%; eller noe lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå