Spillredaksjonen Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Toppoppgjør: – Vi forventer ikke å ha noen problemer med å slå de Riddle-spiller Mathias «Tide» Kruse er selvsikker før de møter Rich Gang i det som kan bli en forsmak på vårens finale. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Vi forventer ikke å ha noen problemer med å slå dem*, ikke de. Lenke til kommentar
disk Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 UglyCasanova skrev: Vi forventer ikke å ha noen problemer med å slå dem*, ikke de. gjort mange studier på folk som må rette på andres grammatikk, og det er ikke så veldig oppmuntrende lesning, hvertfall ikke for deg. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 4. april 2022 Del Skrevet 4. april 2022 hatredFan911 skrev: UglyCasanova skrev: Vi forventer ikke å ha noen problemer med å slå dem*, ikke de. gjort mange studier på folk som må rette på andres grammatikk, og det er ikke så veldig oppmuntrende lesning, hvertfall ikke for deg. Jeg har OCD og føler en trang som jeg har vanskeligheter med å motsette meg. Jeg er enig i at det ikke er særlig sjarmerende, derav forsøk på å lette på stemningen med en smiley, som jeg nå innser kan oppfattes som syrlig og sarkastisk, haha. Tar gjerne en titt på de studiene hvis du har noen linker. Er jo et interessant tema! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå