RolandSA Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Hei, jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med hvordan man best sier " Å by på seg selv" på engelsk. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 To be outgoing? "Å by på seg selv" kan bety så mangt, vet ikke om det finnes et engelsk ord på noe som ikke er klart definert Her vil det være behov for litt kontekst, i hvilken sammenheng "by på seg selv" er er aktuelt. Lenke til kommentar
RolandSA Skrevet 3. april 2022 Forfatter Del Skrevet 3. april 2022 (endret) Jeg skriver en oppgave om lederskap, og at ledere må tørre å by på seg selv i den hensikt å skape troverdighet. Endret 3. april 2022 av RolandSA Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Hm, jeg kommer ikke på noe som egentlig dekker det uttrykket. Det første jeg tenker er å være mer "approachable". Samtidig fungerer også amicable og cordial i den sammenheng. Amicable ville nok truffet best i min bok. Lenke til kommentar
RolandSA Skrevet 3. april 2022 Forfatter Del Skrevet 3. april 2022 Tusen hjertelig takk for rask og god respons 🙂 Kommer nok flere spørsmål etterhvert 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå