Gå til innhold

GPS på mobilen.

M.B.

Anbefalte innlegg

Har Prøvd Wayfinder GPS system en go del og er kjempefornøyd. http://www.wayfinder.com/ Jeg har prøvd de fleste navigasjonssystemene som står orginalmontert i biler,men ingen av de er noe bedre en dette.Du skriver bare hvor du skal,så kommer det opp et tydelig kart som viser veien og hvor du er helt til du er fremme.Prøver jeg å lure den sier den klart å tydelig fra at jeg kjører feil og hvor jeg kan snu.Kjører man bare videre regner den hurtig ut en annen rute så jeg kan komme frem til riktig sted.Det fine er at du kan bruke den til fots,tast in hotellet du ligger på når du er på storbyferie,så sier den raskeste vei fra puben til hotellet(nyttig i visse tilstander).Eller sjekk om drosjene kjører omveier,Hvor restauranter,apotek,kino,severdigheter ligger osv.

Jeg kjører systemet på en P900 og det fungerer meget bra.Det som jeg lurer på før jeg betaler ut demoversonen er om det er noen andre som er missfornøyd. Har jeg bare hatt flaks der hvor jeg testet det?For i 3 utenlandske forum blir det dømt nor og ned og folk vil ha refundert pengene.Lite vits med navigasjon hvis ikke det virker i det landet du er på ferie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ringe til Wayfinder( Åse Bengtsson)for å få demo på P900 mailet til deg.Du kan laste ned kart mm,men må selfølgelig ha en gps for å finne ut hvor du er.En GPS koster ca 2500-3500kr.P900 demoen sa hun at de holt på med å legge ut på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...