karekbo Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg har PLEX konto, og en medieserver på PC i leiligheten i Oslo. Nå vil jeg ha en medieserver på en PC et annet sted i landet, men finner ingen instruksjon om hvordan man oppretter en server nr 2. Den aktuelle PC er registrert under "authorized devices". Hvordan får jeg fram knappen "opprett server"? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. april 2022 Del Skrevet 2. april 2022 Er vel bare å innstallere plex server programvaren på maskinen og sette den opp på samme måte som du gjorde på mediaserveren din i Oslo det. Lenke til kommentar
karekbo Skrevet 3. april 2022 Forfatter Del Skrevet 3. april 2022 ...trodde jeg også, men det fikk jeg ikke til. Det løste seg ved å opprette ny konto, med en annen e-post og nytt passord. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Rart, jeg testet dette selv nå, fikk fint lagt til en ny server i min konto med å bare innstallere programvaren og logge inn med min vanlige konto. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. april 2022 Del Skrevet 3. april 2022 Jeg har og hatt to servere på en konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå