ostehøvel Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Hei. Har en oled LG tv 4k med et rart problem. På vanlig tv kanaler som kjører stereo er alt fint. Men bruker jeg appene for hbo eller Netflix får jeg kun bakgrunnslyder, ikke stemmer. Hvis jeg velger stereo på Netflix kommer stemmene men kan ikke det på alt og ikke på hbo. Har prøvd både intern lyd fra tv og lydplanke. Det ser ikke ut til å være noe valg i tv meny for å kjøre kun stereo. Jeg har prøvd å slå av atmos uten hell. Appene kjøres direkte fra tv. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 På min snart 6 år gamle LG TV som er koblet med ARC HDMI til min surroundreceiver så er valget på lyd t fra TV Auto eller PCM. Da fungerer apper med Dolby Digital 5.1 lyd. Fra din TV sikkert Dolby Digital+. PCM gir bare stereo. Hvor fra får du TV signaler ? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 7. april 2022 Forfatter Del Skrevet 7. april 2022 (endret) Tv signaler får jeg fra en Rikstv boks. Prøvde å slå av tv i 10 min og på igjen, så virket det normalt. Så virket alt normalt i en uke, så kom problemet tilbake. Slo tv av igjen og på senere, så virket det igjen. Mistenker det er en chip inni der som begynner å svikte? Lurer på om jeg bare skal reklamere på den 😪 Endret 7. april 2022 av ostehøvel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå