Spillredaksjonen Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Pressfire.no og Gamer.no satser på NFT-artikler – starter GAMEFIRE-blokkjeden Nå vil du kunne kjøpe og selge artiklene våre som NFT-er. Les hele saken på Gamer.no» 2 Lenke til kommentar
SynT Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Her har vi årets aprilspøk tenker eg 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg kilik Skrevet 1. april 2022 Populært innlegg Del Skrevet 1. april 2022 Endelig. Akkurat kjøpt Elden Ring-anmeldelsen. Nå skal den møkka få 3/10 som det fortjener. 12 Lenke til kommentar
Manøver Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Hvordan kan dere garantere at det ikke skjer det samme som med Axie Infinity? Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Manøver skrev (Akkurat nå): Hvordan kan dere garantere at det ikke skjer det samme som med Axie Infinity? Å beskytte seg mot hacking er selvfølgelig vanskelig, men vi har utviklet GAMEFIRE på en måte som gjør det nærmest umulig. De hemmelige nøklene er plassert i tre vilkårlige skuffer hos noen av våre mange bestemødre, og krever samtidig aktivering med en mekanisme for å kunne brukes. Selvfølgelig har Pressfire og vi også en ekstra god-mode-nøkkel hver, som vi har på oss til enhver tid. Men med mindre noen plutselig spanderer en øl på oss på byen, skal det være ganske vanskelig å få tilgang til denne. 8 1 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Arodem skrev (4 minutter siden): Men med mindre noen plutselig spanderer en øl på oss på byen, skal det være ganske vanskelig å få tilgang til denne. Hehe, så ikke helt utenom det umulige🤣 2 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Herregud jeg er glad for at dette er en spøk. Er så dritt lei NFT og hele svindeltriaden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Hvis alle som skjønte at dette var aprilspøk ikke hadde skrevet noe så kunne jo dette blitt morsomt. 7 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 sedsberg skrev (2 minutter siden): Hvis alle som skjønte at dette var aprilspøk ikke hadde skrevet noe så kunne jo dette blitt morsomt. Jeg stemmer for å slette alle kommentarene så langt. 3 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Sånn, nå har jeg solgt leiligheten og casha ut alt i kun kryptovaluta. Kan jeg skippe hele "kjøp artikler", og bare kjøpe hele Gamer.no, slik at jeg kan bestemme at dere kun skal skrive om Roblox fremover? Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 6 hours ago, sedsberg said: Hvis alle som skjønte at dette var aprilspøk ikke hadde skrevet noe så kunne jo dette blitt morsomt. Dette var den åpenbare aprilspøken. De bruker denne for å trekke oppmerksomheten bort fra den virkelige aprilspøken. Den er litt vanskeligere å oppdage 😉 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Denne var for enkel å avsløre, bare teksten på forsiden sa nok🤣 Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Memento scientiam skrev: sedsberg skrev (2 minutter siden): Hvis alle som skjønte at dette var aprilspøk ikke hadde skrevet noe så kunne jo dette blitt morsomt. Jeg stemmer for å slette alle kommentarene så langt. Er bare å kjøpe rettighetene til artikkelen og slette i vei, det 🤙 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Ganske enkelt å se igjennom en slik artikkel som dette om man har lest ihvertfall Pressfire sine artikler om NTF det siste året. De er ganske tydelig på hva de mener om NTF, de mener det er svindel. Litt usikker på hva Gamer mener men vil tro de er enige i den konklusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå