Redaksjonen. Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Altibox bekrefter TV 2-stopp – over en million seere mister TV 2 fra fredag Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Kundene bør vel få kompensasjon av Altibox da? Ellers, TV2 kan godt droppe sport for min del - dyrt og uinteressant. Eller er dette en avansert aprilspøk? Slår på TV2 imorgen og det står APRILSNARR ? Endret 31. mars 2022 av Rune_says 4 Lenke til kommentar
Setko Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Rune_says skrev (3 minutter siden): Kundene bør vel få kompensasjon av Altibox da? Ellers, TV2 kan godt droppe sport for min del - dyrt og uinteressant. Eller er dette en avansert aprilspøk? Slår på TV2 imorgen og det står APRILSNARR ? Fikk mail om det tidligere at de vil tilby 50 kanalpoeng, eller evt -100 kr på regningen 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg -Night- Skrevet 31. mars 2022 Populært innlegg Del Skrevet 31. mars 2022 Altibox burde si opp med tv2 permeant. samme burde Telia og Telenor. legg kanalen død engang for alle 11 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Kan de ikke bare legge ned TV2? Så slipper vi regelmessige artikler om hvilke tilbydere som mister tilgangen denne uken. Kanalpakkene er dyre nok som de er. 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 Dropp tv2 helt for min del, det er altså grenser for hvor mange repriser på huskestue jeg gidder. 1 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) Alle kanaler har egne strømmetjenester. Hvorfor kan ikke folk bare si opp de håpløse mellomleddene? Og dem som som bor i borettslag bør mase på styret om bli kvitt TV-avtalene. Endret 31. mars 2022 av PosteMonopolet 1 Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 (endret) PosteMonopolet skrev (36 minutter siden): Alle kanaler har egne strømmetjenester. Hvorfor kan ikke folk bare si opp de håpløse mellomleddene? Og dem som som bor i borettslag bør mase på styret om bli kvitt TV-avtalene. Helt enig. "Pakker" med lineær-TV har gått ut på dato. Kjøp en Apple TV og abonner på de strømmetjeneste man vil. Da får man også de lineære kanalene, og den sporten man ønsker. Det blir også billigere enn disse pakkene. Innen 10 år er nok både Altibox' og Telenors TV-pakke-selskaper historie. Endret 31. mars 2022 av Jens Kr. Kirkebø 2 Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 (endret) Noen bør sette foten ned for dette idiotiet. TV2 har vel nå kommet i konflikt med absolutt alle de store TV-leverandørene i Norge, og hver gang syter og klager de over at «alle andre betaler mer». Tydeligvis er det blank løgn, og forbrukerne ender opp med å betale for det... Absolutt på høy, høy tid at TV2 blir valgfri i kanalpakkene. Endret 1. april 2022 av Ernie 1 Lenke til kommentar
4KTV Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Denne konflikten kommer til å vare lenge,ikke sikkert det blir noe løsning da partene står veldig langt fra hverandre. Savner ikke tv2 spesielt nå men det forandrer seg nok til høsten. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Syns dette var flott, fikk 100 kroner rabatt på regninga i 2 måneder tror jeg det var. Ser uansett ikke tv så spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Det jeg ikke skjønner med dette er at TV2 får statstøtte. Som betyr at skattepenger går til TV2. Folket støtter automatisk TV2 finansielt, men får ikke se på... hva er det jeg mangler i min analyse? Hvis de ikke fikk støtte fra staten, greit, hvem bryr seg, men de får jo skattepenger! Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 kremt skrev (3 timer siden): Syns dette var flott, fikk 100 kroner rabatt på regninga i 2 måneder tror jeg det var. Ser uansett ikke tv så spiller ingen rolle for meg. Hvorfor betaler du for Altibox hvis du ikke ser på TV? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Er telenor, men ble sagt opp TV nå etter 2 års intro tilbud. Fortsatt ganske dyrt dog, 700-750 for 100mbit fiber. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 Hadde Alitbox for 799,- pr mnd som plutselig ble 699,- per mnd da de droppet TV2. Tror kampanjetilbudet vi har nå er billigere enn om vi vi skulle hatt bare internett. Håper dette blir en varig ordning. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 kremt skrev (28 minutter siden): Er telenor, men ble sagt opp TV nå etter 2 års intro tilbud. Fortsatt ganske dyrt dog, 700-750 for 100mbit fiber. Fordi selskapene fant en lur løsning hvor vi må betale linjeleie når vi kun betaler for internett. De som betaler for TV slipper å betale ekstra for linjeleie. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 4 minutes ago, Dubious said: Fordi selskapene fant en lur løsning hvor vi må betale linjeleie når vi kun betaler for internett. De som betaler for TV slipper å betale ekstra for linjeleie. Er vel ikke linjeleie, men en rabatt når man har begge produktene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. april 2022 Del Skrevet 30. april 2022 NULL skrev (1 time siden): Er vel ikke linjeleie, men en rabatt når man har begge produktene. Ja, rabatten er eksakt like mye som vi betaler i linjeleie. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 25. mai 2022 Del Skrevet 25. mai 2022 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/oWga8W/tv-2-med-ny-norsk-rekord-i-svarte-tv-skjermer-krise-for-oss Artig å formulere det som at "det vi selger er det en som ikke vil betale for, det må være noe feil med den andre parten for produktet vårt er jo aller bestest...". Altså, tv2 vil nå kun selge en full pakke bestående av tv-kanalene tv2, Zebra, Nyhetskanalen, alle fotballkanalene, strømmetjenesten... har jeg glemt noe? Altibox sier at kundene skal få velge hva av disse enkeltproduktene de vil betale for. Tv2 krever alle. Hvis kunden ikke vil betale for innholdet, eller alle produktene, er det da kunden som er dum? 🙄 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. mai 2022 Del Skrevet 25. mai 2022 (endret) Er vel disse kanalene de har foruten sport: TV 2, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Nyhetskanalen. Kan ikke forstå at det skulle være vanskelig å selge disse 4 kanalene for ca 100 kr i måneden til Altibox. Endret 26. mai 2022 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå