Merlin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei nå er det trygt for alle å kjøpe et Powercolor Radeon 9800 Pro. Komplett har denne kjøleren! PS: Den kommer først på lager 28 februar. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du får jo allerede Zalman sin heatpipe kjøler da, for den passer vel til PowerColor den også... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du får jo allerede Zalman sin heatpipe kjøler da, for den passer vel til PowerColor den også... Stemmer det. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmmm, mister man ikke garantien med den kjøleribba der? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmmm, mister man ikke garantien med den kjøleribba der? Det er jo vanelig at man misster garangti hvis noe klikker og man har satt på vifte/ribbe selv ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 zalman sin heatpipe er jo billigere også.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 zalman sin heatpipe er jo billigere også.... Den er vel bedre i tilegg? Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vet ikke hvorfor men jeg hadde nok foretrukket zalman sin Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei nå er det trygt for alle å kjøpe et Powercolor Radeon 9800 Pro. Komplett har denne kjøleren! PS: Den kommer først på lager 28 februar. Mulig jeg ikke har skjønt poenget, men trygt? Har det ikke vært trygt å kjøpe PowerColor 9800PRO før? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Stort sett alle powercoler korta har hatt problemer med vifta på kortet, ikke noe stort problem spør du meg, siden kortene er mye billigere en de andre9800pro korta, og en ny vifte koster ikke all verden, skulle det skje noe med kortet er det jo ingenting i veien å bytte til den gamle vifta før du sender inn igjen... Kan fortelle at jeg i sommer kjøpte et Abit IC7-g fra komplett, de første kortene hadde problemer med nb vifta og de ørene som vifta skulle festes i, vifta mi fungerer ennå, men et av disse festene røyk, noe jeg syntes er meget betenklig på et hk til den gang over 2000,-. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg overdrev vel litt når jeg sa at det er trygt men jeg synes i allefall at det er en god nyhet at denne kjøleren er "optimalisert" for Powercolor. Jeg vil legge til at jeg ikke skal trekke noen kunklusjoner om hvem som er best av Zalman og denne før jeg har testet den. Jeg tror dette er en bra kjøler og kult design også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå