The Avatar Skrevet 6. mars Del Skrevet 6. mars PosteMonopolet skrev (På 2.3.2025 den 9.19): Jeg er generelt mot rusmidler, men synes staten burde testet ut å legalisere og selge diverse rusmidler i for eksempel Vinmonopolet for å se om det det demper annen kriminaliret rundt Narkotika. Det er kanskje litt flisespikking, men eg tenker at lovleg salg av rusmiddel kanskje passar best å ta via apoteka som salg over disk. På sikt bør ein nok opprette eigne utsalg etter modell frå vinmonopolet, men som ei prøveordning så tenker eg at ein apotekikar som kan kjemien bak rus og medisin har eit betre utgangspunkt for å vurdere og rådgi kundane enn dei tilsette på vinmonopolet som er kjempedyktige på alkohol som nytelsesmiddel og parring mot matrettar, men som etter mitt syn har ein noko avgrensa kompetanse på anna rusbruk (naturleg nok). Apotekikaren har også kompetanse på legemidler som kan brukast i samband med avrusning. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 6. mars Forfatter Del Skrevet 6. mars The Avatar skrev (3 minutter siden): Det er kanskje litt flisespikking, men eg tenker at lovleg salg av rusmiddel kanskje passar best å ta via apoteka som salg over disk. Personlig mener jeg at det med tid og stunder burde være mulig og besøke pøbber eller sosiale klubber om du vil, som i Nederland med coffeshops, jeg er veldig i mot modellen med avkriminalisering bare så det er sagt, men jeg mener at det sosiale ved cannabisbruk bør være en del av pakka som det er med alkohol. Lenke til kommentar
smergel Skrevet torsdag kl 14:40 Del Skrevet torsdag kl 14:40 1Dr.E skrev (På 2.5.2024 den 12.41): Hvis det legaliseres håper jeg det blir egne områder for det. Var i Las Vegas nå, og det stinker overalt 😆. Søt, kvalmende lukt som setter seg baki ganen og kjennes til og med neste morgen. (Utenom lukta var det ikke merkbart at folk røyka.) Hva har Las Vegas noe med denne tråden å gjøre ? Bortimot alle byer i Usa er fyllt opp av telt og fattige stakkarer. Nå som Donald Trump får mange ut av Usa så blir det kanskje bedre der, men jeg forstår ikke hvordan dette kan handle om legaliseringen av Cannabis i Norge ??? Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet torsdag kl 14:49 Del Skrevet torsdag kl 14:49 (endret) skaftetryne32 skrev (4 timer siden): Personlig mener jeg at det med tid og stunder burde være mulig og besøke pøbber eller sosiale klubber om du vil, som i Nederland med coffeshops, jeg er veldig i mot modellen med avkriminalisering bare så det er sagt, men jeg mener at det sosiale ved cannabisbruk bør være en del av pakka som det er med alkohol. Sosiale pubber og klubber, i tillegg til cannabismonopol utsalget da? Endret torsdag kl 14:56 av Karltorbj Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet torsdag kl 15:13 Del Skrevet torsdag kl 15:13 1Dr.E skrev (På 2.5.2024 den 12.41): Var i Las Vegas nå, og det stinker overalt 😆. Søt, kvalmende lukt som setter seg baki ganen og kjennes til og med neste morgen. Sikkert off-topic, men legalisering/avkriminalisering er heilt uavhengig av metoden for inntak. I Norge så er det ein så liten andel av befolkinga som røyker tobakk at vi nesten blir overraska når vi reiser til utlandet og kjenner at det lukter røyk alle stadar. Får vi legalisering/avkriminalisering så vil eg tru at noko av det fyrste som skjer er at hasjen blir putta i små poser og solgt som snus, det er jo nesten ingen som veit korleis ein røyker lenger. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet torsdag kl 15:18 Del Skrevet torsdag kl 15:18 (endret) The Avatar skrev (10 minutter siden): Sikkert off-topic, men legalisering/avkriminalisering er heilt uavhengig av metoden for inntak. I Norge så er det ein så liten andel av befolkinga som røyker tobakk at vi nesten blir overraska når vi reiser til utlandet og kjenner at det lukter røyk alle stadar. Får vi legalisering/avkriminalisering så vil eg tru at noko av det fyrste som skjer er at hasjen blir putta i små poser og solgt som snus, det er jo nesten ingen som veit korleis ein røyker lenger. Den trengs ikke plent roeykes, den kan tilsettes, det meste. Er en del halser og lunger rundt forbi, som hadde hatt godt av aa kutte roeykingen. Men forbud for roryking, blir for drastisk, ren cannabis, er ikke den verste. Tobakken som brukes til aa blande og plastikkhasjen, tar mest paa. Endret torsdag kl 15:24 av Karltorbj 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet torsdag kl 19:28 Forfatter Del Skrevet torsdag kl 19:28 Karltorbj skrev (4 timer siden): Sosiale pubber og klubber, i tillegg til cannabismonopol utsalget da? Og ikke minst apotek. 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet torsdag kl 22:09 Del Skrevet torsdag kl 22:09 (endret) Skal bli spennende aa se hvordan det slaar ut paa meningsmaalingene for Roedt, dette her. Endret fredag kl 13:22 av Karltorbj Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet fredag kl 09:44 Del Skrevet fredag kl 09:44 Karltorbj skrev (11 timer siden): Skal bli spennende aa se hvordan det slaar ut paa meningsmaalingene for Roedt, paa dette her. Eg trur ikkje det vil få særleg til utslag, ruspolitikken åleine er nok ikkje nok til å få velgarar som ellers hadde stemt Arbeidarpartiet eller Høgre til tross for at dei er ueinige i ruspolitikken til å heller stemme Raudt berre på bakgrun av ruspolitikken. Til det er nok Raudt for ytterleggåande i sin øvrige politikk. Det ville nok gitt større utslag på meiningsmålingane om det var meir sentrumsnære parti som hadde fronta ei liberalisering av ruspolitikken, altså parti som har ein meir leveleg politikk på alle andre områder uavhengig av velgaren til vanleg tilhøyrer høgre- eller venstresida i politikken. Einaste unntaket eg kan sjå der Raudt får positiv oppslutting for sitt syn på ruspolitikken er dersom det blir ein stor rusdebatt rett før valget slik at Raudt stikker av med ein del proteststemmer for å "straffe" dei store partia som er langt meir konservative på dette området. Eg har liten tru på at ruspolitikken blir ei stor sak i årets valgkamp, særleg fordi dette er ei ganske kompleks politisk sak der ein i debatten gjerne blandar saman legalisering med avkriminalisering, og i tillegg så drar ein inn forslag om at regelendringane skal ikkje nødvendigvis skal gjelde for alle, som til dømes debatten om avkriminalisering berre skal gjelde for tunge rusmisbrukarar eller om det skal gjelde generelt for alle. Eg trur nok at det både hadde vært lurt og hensiktsmessig om dei partia som er positive til ein rusreform hadde samla seg om ein avkriminalisering av mindre brukardoser som ein politikk som skal gi betre hjelpetilbod til rusavhengige og omprioritere politi- og rettsapparatet til å jobbe med anna kriminalitet. Så fort ein politikar tek til orde for legalisering eller at det burde være lov å ta seg ein joint på fredagskvelden, så kræsjer heile debatten og vi ender opp med å ikkje få til ei endring. Det å gjere det lovleg eller i det minste ikkje straffbart å ta seg ein joint på fredagskvelden må nesten bli ei sak ved neste korsveg, for ved å ta den debatten så vil dei fleste partia ta avstand frå heile debatten. Dei to største partia Ap og H er begge parti som støttar velferdsstaten, så ved å argumentere at avkriminalisering gir betre helsetilbod og eit politi som kan prioritere vold og tjuverisaker, så vil begge disse partia kunne være på gli sjølv om dei er tydeleg i mot ei legalisering. Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet fredag kl 13:11 Del Skrevet fredag kl 13:11 The Avatar skrev (3 timer siden): Det å gjere det lovleg eller i det minste ikkje straffbart å ta seg ein joint på fredagskvelden må nesten bli ei sak ved neste korsveg, Synes du skriver mye bra, men hva er det som blir lovlig? Brukerdoser av den dritten, de kriminelle, produserer? 1 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet fredag kl 13:27 Del Skrevet fredag kl 13:27 Det foerste myndighetene maa tenke paa, er et medisinsk opplegg, der brukerene, slipper aa reise til Holland, for aa hente cannabisen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå