FiSkEN FliPP Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvor ofte kjøper du deg pc eller hvor ofte kjøper du deler til den? selv bytter jeg pc eller nye deler 3-5 år! takker alle for svar! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kjøper bare nye deler eller ny data når det begyner å gå litt tregt, Men neste gang så bestiller jeg nok bare nytt hk og noen andre ting og setter det i selv istedenfor å kjøpe en helt ny data Lenke til kommentar
Mr.vain Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg kjøper ny pc når pappa betaler!! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Når den eg har ikkje fyller mine behov lengre. Helst så sjeldent som mulig. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 vel...en ny oppgradering skjer vel i løpet av 2 år ialefall. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 har kjøpt meg 1 pc, opgradert den 3ganger.. Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Oppgradering av maskinen skjer hele tiden. Dette koster noen kroner, men en hobby må man jo ha. Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Nytt pc kjøp tar vel plass hvert 2 år eller noe. Men oppgraderinger finnes det jo stadig vekk av By the way: Du bør kanskje legge hele emne beskrivelsen i emnefeltet, på forsiden står det: "POLL:" - idiotisk ikkesant? Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 FiSkEN FliPP Du har spilt for mye cs så du tør ikke å runke fordi du er redd for at naboen din har Wall-hack Mulig at du synes denne er morsom, men i følge Nettikette????? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg oppgraderer fortløpende jeg! Klart det koster, men jeg har ingen andre dyre hobbyer. Blir dama dyr i drift så er det jo bare å vente med neste oppgradering en måned eller to Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Min hovedmaskin var en gang en Pentium MMX, som så har blitt oppdatert jevnt og trutt; først til dual Celeron, så til Athlon XP. Alt har blitt skiftet ut siden den gang, men alle overganger har vært glidende. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Synes jeg kjøper noe til PC'n hele tiden jeg, men i 2004 har jeg sverga på at det skal bli et dødt år....... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Kjøper vel noen nye komponenter et par-tre ganger i året, men store nybygg skjer vel i snitt hvert tredje år tror jeg... litt avhengig av om jeg må kjøpe nytt hovedkort osv... kjøpte meg harddisk i romjula, en ny RAM-brikke til våren/sommeren, og sånn fortsetter det. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 FiSkEN FliPP Du har spilt for mye cs så du tør ikke å runke fordi du er redd for at naboen din har Wall-hack Mulig at du synes denne er morsom, men i følge Nettikette????? Bortsett fra små gramatiske feil, er den der KONGEBRA ... drit i nettikette med en så bra quote! _ johanf Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 FiSkEN FliPP Du har spilt for mye cs så du tør ikke å runke fordi du er redd for at naboen din har Wall-hack Mulig at du synes denne er morsom, men i følge Nettikette????? "du vet du har spillt for mye cs når moren din kommer om morgenen og tar opp gardinene og du skriker OMG plz gidd teamflash da din n0ob!¤!")( og ..når du ikke tør å runke da du tror nabon har wh" Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Bytter pc'n 2 ganger i året. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hele tiden. Mye i det siste.. For mye etter jeg så igjennom bankkonfooverføringene. nesten 8000.- på en og en halv mnd. Men så har jeg kjøpt meg en del deler også. Neste blir vannkjøling til rundt 4000-5000.- huff.... men det er billigere enn å drive på med bil lell Bruker vel rundt omkring 5000-12000.- i året. Spørs på bank-kontoen. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hele tiden. Mye i det siste.. For mye etter jeg så igjennom bankkonfooverføringene. nesten 8000.- på en og en halv mnd. Men så har jeg kjøpt meg en del deler også. Neste blir vannkjøling til rundt 4000-5000.- huff.... men det er billigere enn å drive på med bil lell Bruker vel rundt omkring 5000-12000.- i året. Spørs på bank-kontoen. det var mykje Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Vet. Tror du jeg fikk et lite sjokk da jeg la sammen alt det jeg hadde kjøpt på ei og ei halv mnd eller? Steike tenkte jeg... Glad for at jeg har lite med faste utgifter... toppen 1000.- i mnd'en i faste utgifter. Fint å bo hjemme Men jeg tror nok at det er andre som er verre enn meg på utgifter til pc'n. Men 5000.- i året er vel lite til en pc. Bare tenk at du kommer til å kjøpe deg nytt skjermkort, ny hd, cd-/dvd-plater gjennom året. Spørs vel på hvor mye du regner data som hobby. OT: Hvor får dere tak i cs vitsene fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg