Martin Braathen Røise Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Millionlønn: Disse 16 vil bli leder i NSMs avdeling for forsvar mot avanserte digitale trusler Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg føler uttrykket millionlønn er ganske oppbrukt. Ikke spesielt uvanlig det i høyere stillinger. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 ja, millionlønn innenfor it er ikke akkurat noe jeg ville sagt var veldig uvanlig. Fokuset burde heller vært på hvor spennende stillingen var og hvor kvalifiserte/gode søkere som kom til heller enn ett fokus på penger. Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 3 minutes ago, Lock-Aze said: ja, millionlønn innenfor it er ikke akkurat noe jeg ville sagt var veldig uvanlig. Fokuset burde heller vært på hvor spennende stillingen var og hvor kvalifiserte/gode søkere som kom til heller enn ett fokus på penger. Dette er lederstillinger. De stillinger som faktisk krever teknisk kompetanse (og dermed kanskje fortjener millionlønn) avlønnes svært dårlig sist jeg så på et stillingsoppslag fra NSM. Langt under millionen. Hvordan de skal klare å få tak i eksperter som lett kan tjene 1,5M+ i det private skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå