Spillredaksjonen Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Hackere stakk av med milliarder fra NFT-spill Blokkjeden bak spillet Axie Infinity ble ranet. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
fjs Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" 5 Lenke til kommentar
SLO7H Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 fjs skrev: Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Det er ikke umulig det heller nei. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Vanskelig å ta blockchain og NFT seriøst når det er florerer av slike historier 2 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 fjs skrev (9 timer siden): Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Haha, godt sagt! 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Nice. Synd å si, men her håper jeg NAV er neste stoppested for dem alle Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 fjs skrev (18 timer siden): Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Jup. det er kalt en rug pull pull og er temmelig standard med NFT. NFT er den nye prinsen fra Nigeria. 2 typer som er interessert, svindler og sauer siste vanligvis tror de er svindlere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå