Spillredaksjonen Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 Lanserte skjermkort til bruktbilpris Nvidia har fått ei lunken mottaking. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Noen ligger under selve 3090 versjonen som er bedre enn ti.. Men noen priser over 25k🙄 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Fatter ikke at folk betaler slike summer. Neste år er fra noe som er enda bedre og sikkert billigere. Når eg holdt på å bygge PCer. Så kostet dei beste korta ca 5k om eg ikke husker feil.. 20 år siden ca. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Knetten82x skrev (6 timer siden): Neste år er fra noe som er enda bedre og sikkert billigere. I år* Det er ventet nye skjermkort i år. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 (endret) 6 hours ago, Knetten82x said: Fatter ikke at folk betaler slike summer. Neste år er fra noe som er enda bedre og sikkert billigere. Når eg holdt på å bygge PCer. Så kostet dei beste korta ca 5k om eg ikke husker feil.. 20 år siden ca. Trenger ikke så langt tilbake. Jeg kjøpte GTX1080 (toppmodell) da det kom og gav litt over 6000,- Edit: Og jeg må trolig ut med mye mer i dag skal jeg ha noe markant bedre. Endret 30. mars 2022 av sedsberg Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 sedsberg skrev (4 minutter siden): Trenger ikke så langt tilbake. Jeg kjøpte GTX1080 (toppmodell) da det kom og gav litt over 6000,- Edit: Og jeg må trolig ut med mye mer i dag skal jeg ha noe markant bedre. Heldig. Jeg har GTX 1070. Aner ikke når jeg kan begynne å tenke på en oppgradering, igjen. Må nesten ha penger til å betale for disse tingene, og det har jeg ikke... Skulle ønske at svindel som kryptovaluta i det minste ikke eksisterte, så hadde akkurat skjermkortene kanskje ikke vært så dyre. Og selvfølgelig, litt bedre tilgang til råvarer enn det har vært den siste tiden. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2022 Del Skrevet 30. mars 2022 Knetten82x skrev (8 timer siden): Neste år er fra noe som er enda bedre og sikkert billigere. Enda bedre og enda dyrere. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 31. mars 2022 Del Skrevet 31. mars 2022 sedsberg skrev (3 timer siden): Edit: Og jeg må trolig ut med mye mer i dag skal jeg ha noe markant bedre. Vet ikke helt hva du synes er markant bedre, men et 3060 gir et sted mellom 20 og 30% bedre ytelse (om man ser bort fra dlss og raytracing) De ligger for øyeblikket på 5-6.000,- men det sies at prisen skal falle ganske kraftig nå i begynnelsen av april. (Asus har gått ut og sier opp til 25% lavere pris, som da blir ca 4.500,- eller lavere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå