Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tidligere eiere..Bank

Anbefalte innlegg

Når man bruker tjenester for å søke opp tidligere eiere på bruktbiler(finn.no) kommer det opp veldig ofte en bank.

Hva skal man tolke ut av det? Har det vært leasingbil? Eller kjøper banker opp biler i hytten og styrten?

Bør man bli skeptisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
xaco skrev (42 minutter siden):

Det vet du vel ærlig talt ikke om det var en privatperson som var første eier heller.

Nja...Men hvis det er Randi på 55 som har eid bilen er sannsynligheten litt mindre for at den ikke er herjet med.

Lenke til kommentar

Randi 55 har brillestyrke 12,5 og treffer samtlige objekter rundt bilen som er mindre enn en passe stor campingvogn.

Men altså, leasingbiler sjekkes minst like grundig som en normalt eid bruktbil man bytter inn. At en tidligere leasingbil skal være dårligere enn andre har jeg absolutt null tro på. Hadde folk vært like interessert i bilen sin som jeg, så hadde jeg neppe vært i tvil. Men nå er det håpløst mange som driter i bilen sin. Folk som leaser vet jo også om at det er ganske grundig kontroll ved innlevering og kan kanskje være mer forsiktig til og med...? Mange saker i media om bilbutikker som kommer med drøye krav på småting.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...