tjuddi Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei kan noen anbefale ok allround mus/tastatur trådløst? Helst fra Komplett da jeg har en tilgodelapp. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Logitech Cordless Desktop Optical, uten å blunke. Dette setter er vanvittig bra. Nydelis svart design, lang rekkevidde, fornuftige hurtigtaster. Og optisk mus selvfølgelig. Musen er litt dårlig til de raskesre FPS spillene, som CS og UT, men glimrende til all Windows-bruk og litt treigere spill. Anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 ja, hiver med på det spørsmålet. Noen som vet om en trådløs & Optisk mus som fungerer fint i ME/XP? del litt erfaringer her nå folkens... tenker på spill som CS, vil det slå seg ut galt? hørt veldig mye dumt om trådløs&optisk i CS osv Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: tjuddi skrev (2002-03-08 21:12):Hei kan noen anbefale ok allround mus/tastatur trådløst?Helst fra Komplett da jeg har en tilgodelapp. Har selv et Logitech Cordless Desktop Optical som jeg er veldig godt fornøyd med, men så bruker jeg heller ikke maskinen til mye som krever absolutt topp reaksjon... Memorex RF5700 har fått meget bra omtale og ser veldig bra ut! Vet ikke om komplett har det, men... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Quote: Zelkin skrev (2002-03-08 21:16):ja, hiver med på det spørsmålet. Noen som vet om en trådløs & Optisk mus som fungerer fint i ME/XP? del litt erfaringer her nå folkens...tenker på spill som CS, vil det slå seg ut galt?hørt veldig mye dumt om trådløs&optisk i CS osv Trådløs optisk gir vel foreløpig ikke så veldig mange alternativer... Logitch i tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå