AutoExec Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Raphaug.. før du kjøper det svindyre gitteret bør du dra på clas ohlson og se på noe som heter "sprutrist"... 35kr for sirkel 29cm i diameter Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Denne var fin, ikke var den så dyr heller. http://www.watski.se/nyheter/ventilkapa.html BH som viftegrill kan jo bli katastrofalt når du kommer hjem dritings en morning! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Du må jo ikke ha en vifte grill kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta De viftene er jo ubruklige da. Lakken begynner å flasse av før man tar dem ut av eska, de bråker, og flytter dårli med luft. Hepp, ikke enig. Har 2 stk 120mm titan-vifter (vanlig sorte, 29db-saker) og de fungerer utmerket. Flytter mye luft og er HELT lydløse på 7v. Synd du har dårlige erfaringer tho... Edit: jeg trenger et norskkurs tror jeg... Endret 12. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 har selv en sånn titan vifte, flasser av sier du? hvordan går den ann? min sølvfarge sitter som smurt på vifta den... Lenke til kommentar
tredex Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Meningen med grill er jo som kjent å ikke få ting ned i vifta. hvis du har en vifte på toppen kabinettet, må du være påpasslig. du KAN miste ting. hvis det er i siden, er sjansen liten for at det kommer noe inn ( med mindre du har en atomdrevet PAPST vifte med 5000 cfm eller no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå