Raphaug Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Evt. gitter i mettal der det kommer luft igjennom kunne vært rèlevant.. Noen som har gjort dette før? Skal være i toppen av kabinettet mitt over 2 x 120mm viffter som kjøler radiatoren! Forslag? Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 De fleste viftegrillene er vel laga i metall? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Tenkte på noe annet jeg da, som f.eks: sånn tynn metallplate med hull i så det går luft igjennom , elelr annen type gitter.. har 2 store viftegriller, men synes de er kjedelige:p Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fungerer vel greit, men alle griller blokkerer for lufta, men, gjør som du vil. Det går greit. Lenke til kommentar
hengib Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det går nok greit med hull, men vær oppmerksom på at det kan bli mere støy av vifta med mange små hull. Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 kan jo ta ei plate og montere den på "stolper" ca 2-3cm over viftene.. (plexi er jo fint) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Poenget med ein grill er jo å hindre at du fikler nedi der og utseende, så lenge de oppfyller desse krava kan du bruke ein BH for den saks skyld. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du må jo ikke ha en vifte grill kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta Lenke til kommentar
habentsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hvis du bruker et gitter slik som dette. så hindrer det ikke lufta mye, samma gitteret som brukes i en del høyttalere uten problem. Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Hva med å stramme en strømpe over viften(e)? Da får du en slags grill, pluss et utmerket støvfilter Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Hvis du bruker et gitter slik som dette. så hindrer det ikke lufta mye, samma gitteret som brukes i en del høyttalere uten problem. Herlig! Var noe slikt jeg siktet etter Er det noen vanlige butikker man kan få kjøp noe lignende som det Habentsen viste? Evt. butikk der de selger bilhøytalere? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du må jo ikke ha en vifte grill kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta De viftene er jo ubruklige da. Lakken begynner å flasse av før man tar dem ut av eska, de bråker, og flytter dårli med luft. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Brukte en type hønsenetting på et gammelt kabinett. Ble stilig med lys bak, finnes masse nettingtyper som du kan sjekke ut på jernia eller noe. festa nettingen med en limpistol. EASY Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Vel på en vanlig trelast/byggevareforretning får du jo tak i slike nett som brukes i ventiler som skal støpes fast i betong, disse er laget av rustfritt materiale og finnes i flere størrelser. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du må jo ikke ha en vifte grill kjøp to titan 120mm vifter på microplex og sett de der! Blir bra hvis du skjærer to hull så man akkurat bare ser bladene til vifta De viftene er jo ubruklige da. Lakken begynner å flasse av før man tar dem ut av eska, de bråker, og flytter dårli med luft. Hva snakker du om a? jeg har de viftene bare i 80mm, og de er like fine som da jeg kjøpte dem jo for halvt år sia! kanskje litt mer støvete, men fortsatt like fine! så jeg skjønner ikke hva du snakker om! Trådstarter: prøv med hønsenetting, slik det ble nevnt tidligere... funker bra Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 eller prøv en minigrill... en kompis av meg har det på bilen.. i luftfilterne.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Poenget med ein grill er jo å hindre at du fikler nedi der og utseende, så lenge de oppfyller desse krava kan du bruke ein BH for den saks skyld. BHer oppfordrer da til fikling! Lenke til kommentar
karamba Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Poenget med ein grill er jo å hindre at du fikler nedi der og utseende, så lenge de oppfyller desse krava kan du bruke ein BH for den saks skyld. ..eeh.. noen vil kanskje si at en BH ville gitt den omvendte effekten..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå