Gå til innhold

Malak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å utnytte emnefeltet litt bedre kanskje? Skriv gjerne at det handler om Star Wars : Knights of the old republic, slik at folk som ikke er helt gode på navn, vet hva som skjer.

Ellers så syntes jeg ikke han var noe problem, brukte bare masse flurries på ham hele tiden, og tok masse stimulants før jeg dro inn i kamp.

Lenke til kommentar
spring rundt i ring, da springer han etter med sabelen nede, da kan du slå-springe-slå-springe, uten at han gjør nåkka

Hvis du sover godt etter å ha exploita kanskje tidenes beste RPG-spill basert på d20-systemet, så ja. Følelsen av å ha tatt sistebossen i et slikt episk mesterverk, uten å bruke alskens triks, vil jeg påstå er bedre enn å bruke din metode. Men, for all del, det er ditt spill =)

Lenke til kommentar

haha, jeg starta med en character som gikk rett i dark side på tverten, var bare dritfrekk med alle :laugh: så satte jeg alle lvl upsa på strength, så skada til slutt 32-32 med dual lightsaber, sprang rett inn til malak, skada han ned til halvparten så han trakk seg å tok energien ifra jediene i glassa, så tok jeg alle de andre dritfort ved bruk av knight speed og death drain greia, så slaya jeg han WILD :devil: var jævli digg å se på alle de digge movsa med lightsaber btw :)

Lenke til kommentar
spring rundt i ring, da springer han etter med sabelen nede, da kan du slå-springe-slå-springe, uten at han gjør nåkka

Hvis du sover godt etter å ha exploita kanskje tidenes beste RPG-spill basert på d20-systemet, så ja. Følelsen av å ha tatt sistebossen i et slikt episk mesterverk, uten å bruke alskens triks, vil jeg påstå er bedre enn å bruke din metode. Men, for all del, det er ditt spill =)

Når man ikke hadde de skillsa man trengte for å ta ham på den måten, så hadde jeg ikke så mye valg, alt det jeg trengte hadde jeg trent andre karakterer til å kunne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...