Cerent Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Hei, Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal gå for en løsning med stang og kleshengere eller om jeg skal gå for knagger til å henge fra seg yttertøy i gangen. Tenker at stang tar jo større plass, men klærne har kanskje bedre av å henge på kleshengere enn knagger? Eller blir det hipp som happ? Hva har/hadde dere gått for? Hva tenker dere? (Sikkert en bagatell, kanskje jeg tenker for mye:o) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Jeg har knagger, og foretrekker det. Min mor har hengere, og jeg hater de, men det er greit de få gangene jeg er hos henne. Kunne aldri tenkt meg å brukt de daglig. Lenke til kommentar
Henrik.H Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 Garderobe/stang med kleshengere for generell oppbevaring av jakker. Knagger på vegg i nærheten av garderobe/stang for å henge opp jakken(e) som brukes for dagen. Også veldig kjekt for gjester og lignende. 1 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. april 2022 Del Skrevet 10. april 2022 Henrik.H skrev (På 1.4.2022 den 8.18): Garderobe/stang med kleshengere for generell oppbevaring av jakker. Knagger på vegg i nærheten av garderobe/stang for å henge opp jakken(e) som brukes for dagen. Også veldig kjekt for gjester og lignende. Støttes. Jeg har levd etter dette prinsippet i mange år. Minuset er når du ikke gidder å henge opp jakker i skap/på stang når de ikke lengre er i bruk og knaggene er fulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå