Spillredaksjonen Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Anmeldelse: Tunic Tunic er et skikkelig kosespill som blander det beste fra todimensjonale Zelda-spill og litt Dark Souls. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Atella Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Liker du dette og har mulighet så anbefaler jeg 3D Dot Game Heroes. Det er ikke souls like men fortsatt knall. 4 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 28. mars 2022 Del Skrevet 28. mars 2022 Atella skrev: Liker du dette og har mulighet så anbefaler jeg 3D Dot Game Heroes. Det er ikke souls like men fortsatt knall. Det så veldig interessant ut. Takk for anbefalingen! Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 29. mars 2022 Del Skrevet 29. mars 2022 Spilt TUNIC i noen timer selv nå og elsker det! Som nevnt i artikkelen er det tydelig veldig inspirert av Zelda, og for en som vokste opp med Zelda på NES og SNES er dette mitt i blinken! Liker også at kampsystemet er inspirert av Soulsborne sine, gjør at man ikke bare kan steamrolle seg gjennom det. 3 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 30. september 2022 Del Skrevet 30. september 2022 spilte igjennom med tilgjengelighetshjelp gøy å kunne spille et slikt spill med nedsatt funksjon inkluderende tenkt av utvikler 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå